PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Joi, 17 Septembrie 2009
100.000 EUR mobile marketing Murfatlar, la Syscom Digital
( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Syscom Digital va administra contul de mobile marketing Murfatlar pe cea mai recenta comunicare a producatorului care desfasora in prezent si o campanie de SMS Marketing pentru promotia in derulare. AdPlayers apreciaza apreciaza bugetul pentru...
»
Batalia in licitatia Redd’s s-a dat intre DRAFTFCB, Cap, Bridge, Publicis si Brands&Bears
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Batalia in licitatia Redd’s s-a dat intre DRAFTFCB, Cap, Bridge Coommunication, Publicis Romania si Brands&Bears, potrivit unor surse apropiate concursului pentru contul de creatie si strategie a marcii de la Ursus Breweries.
Publicis...
»
Miercuri, 16 Septembrie 2009
John Balon: 600 de ore de zbor in balon, pentru evenimente
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Daca nu ati mers niciodata cu balonul, inca aveti timp sa incercati. Poftiti in baloane! Parcul Herastrau din Bucuresti si Parcul Copiilor gazduiesc in aceste zile demonstratii live de ascensiune si aterizari cu doua baloane de 17 metri inaltime,...
»
Contul de 300-400 mii EUR creatie si strategie Redd’s (Ursus Breweries), la DRAFTFCB
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Ursus Breweries a ales agentia DRAFTFCB pentru contul creatie, strategie si productie Redd’s, la capatul unei licitatii la care au participat mai multe companii de publicitate. Creatia Redd’s era administrata in trecut de agentia de publicitate...
»
Best Before: 150.000 - 250.000 EUR creatie pentru "oaia neagra a publicitatii"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
A inceput in ianuarie 2004 cu 5 oameni, iar anul trecut a ajuns la o echipa de 12. Compania Best Before, caci despre ea este vorba, face bani din activitati de packaging, segment care ocupa 80% din activitatea firmei, la care se adauga servicii de...
»
Marti, 15 Septembrie 2009
Primul episod Aniela (Acasa TV): 6,3 rating, si 19,1% cota de piata in target urban, femei, 15-49
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Aniela, primul episod al serialului romanesc de epoca primul serial romanesc de epoca produs de Promance (Media Pro) pentru Acasa TV a inregistrat 6,3 puncte de rating si 19,1 % cota de piata pe in publicul urban de femei cu varste cuprinse intre...
»
ADOR 2009: "Au fost si lucrari gandite special pentru festivaluri" Tuluca & Tripsa, Propaganda
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, Agentie participanta si premiata (4 trofee) la ADOR 2009 :
Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda : „Un inceput bun. Cam firav insa, mai...
»
Buget de 300.000 EUR de la BCR, pentru Open Romania
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
BCR contribuie la Open Romania cu o treime din bugetul de organizare al turneului, suma care se ridica la aproximativ 300.000 de eur, potrivit unor surse AdPlayers din piata de media.
Prezent astazi la o noua conferinta de presa...
»
Luni, 14 Septembrie 2009
ADOR 2009: "Neparticiparea unor agentii nu este explicabila" Sorin Psatta & Ema Prisca, Graffiti BBDO
(AdPlayers.r o, Iulian Toma)
Despre ADOR, cu Sorin Psatta & Ema Prisca, Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR 2009.
Sorin Psatta (foto), Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania:
„Asteptam cu mare nerabdare acest festival, macar...
»
Vineri, 11 Septembrie 2009
ADOR 2009, Razvan Capanescu, Publicis: "Top 3 s-a schimbat un pic :)"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Razvan Capanescu (foto) este Creative Director la Publicis Romania, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (prin telefon, de la Madrid):
„Mi s-a parut cea mai decenta editie ADOR. Si de aceea cred ca va renaste acest festival. Avem...
»
Daniela Nedelschi & Jorg Riommi, Saatchi & Saatchi: "Bani, bugete, sunt multe motive pentru a justifica acest nivel"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Jorg Riommi, Creative Director & Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi (foto), agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (10 premii):
"Ne-a dezamagit ca n-au participat...
»
Robert Tiderle, Papaya: "Cred ca o parte din agentii au stat un pic "pe bara" ca sa vada ce se intampla cu festivalul"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Robert Tiderle, GM, Papaya , agentie participanta si premiata, la ADOR 2009.
( aflat aseara la filmarile unui spot pentru un client)
"O singura inscriere, un premiu (Bronze, campanii, Cava D’Oro)"
Despre participare?...
»
Agentia Retrasilor din Publicitate
(AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Dupa 5 ani de Agentia Anului care au sugrumat vechiul festival, noul ADOR respira astazi usor. Proaspat restructurat de organizatorul festivalului din acest an, Millenium Communications, in urma consultarilor cu agentiile de publicitate...
»
Joi, 10 Septembrie 2009
ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO
AGENTIA ANULUI ADOR 2009: Graffiti BBDO
Categorie: TV
Sectiune: SPOT TV
CASTIGATORI:
BRONZ
Lucrare: Headless
Brand: Gusto
Agentie: Publicis Romania
Lucrare: Feedback is Fifty
Brand: The Money Channel
Agentie: NEXT...
»
ADOR 2009 LIVE
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) ADOR 2009
21.00 Festivalul de publicitate a inceput.
200 de lucrari inscrise in total. "O sa fie ceva premii in seara asta" Andi Moisescu.
AdPlayers va transmite in direct premiile festivalului de publicitate...
»
Headvertising isi ia knowledge din retea de 1,5 miliarde EUR
(AdPlayers.ro, Iulian Toma )
„Cand esti un shop independent nu prea ai de ce sa te sprijini. Principalul beneficiu al Headvertising pe care il ofera apartenenta la WPI este aportul de knowledge al retelei”, a afirmat pentru AdPlayers Mircea Staiculescu (foto), Managing...
»
Ex Nicola Porter Novelli, Baumix pleaca la 4 Ace, la initiativa fostei agentii care bate palma cu concurentul - Ceresit
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Contul de relatii publice Baumix a plecat de la Nicola Porter Novelli (The Group) la 4 ACE-pr&publicity.
Surse din piata de profil au afirmat pentru AdPlayers ca producatorul de materiale de constructii si fosta companie de relatii publice...
»
Intertel deschide in Macedonia birou de mobile marketing pentru Balcani
( AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Intertel deschide un nou birou in Skopje, Macedonia, a afirmat pentru AdPlayers, Peter Jansen, managerul si administratorul companiei de marketing direct si interactiv.
Potrivit lui Jansen, noul birou va acoperi toata fosta Iugoslavie...
»
Buget de peste 100.000 EUR pentru comunicarea noului Porsche Panamera
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Promovarea noului Porsche Panamera se va face in principal pe comunicare online, marketing direct, la care se adauga activitati si parteneriate de imagine” a afirmat astazi pentru AdPlayers, Adrian Pascu (foto, dreapta) , Director de...
»
Miercuri, 09 Septembrie 2009
Headvertising aduce la Bucuresti intalnirea europeana a retelei Worldwide Partners
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Headvertising organizeaza pe 10 si 11 septembrie la Bucuresti intalnirea anuala a agentiilor de publicitate independente din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), afiliate retelei de knowledge international Worldwide Partners (WPI). ...
»