PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Marti, 01 August 2006
Branding & Rebranding pentru studenti
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Prime România, Filiala Româna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, organizeaza în perioada 30 iulie – 6 august congresul cu tema „Branding and Rebranding. Thinking Out of the Box”, arata într-un...
»
ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers)
Începând cu luna august, canalul de televiziune EuroNews va transmite programul "One Minute of Responsibility” (Un Minut de Responsabilitate), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau pentru protectia...
»
Hallmark vrea felia din România
. .
Sursa: prelucrare Arbomedia pe baza audientelor furnizate de TNS - AGB International
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Începând cu 1 septembrie 2006, Arbomedia va reprezenta, în calitate de regie de publicitate, canalul de filme si seriale Hallmark Channel,...
»
Vineri, 28 Iulie 2006
"A fost natural, fara pitch" Serban Alexandrescu, despre Orange
( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
„Am facut mai multe proiecte Orange - pana acum vreo 3 trei”, a declarat pentru AdPlayers, Serban Alexandrescu (foto), unul din partenerii Headvertising, care lucreaza de curând pentru operatorul de telefonie mobila....
»
Cristian 'Kit' Paul: CONTRA proiectului legislativ "toxic" privind designul
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
În seria raspunsurilor unor profesionisti din industria comunicarii privind initiativa Societatii Designerilor Profesionisti din România (SDPR) www.design-r.ro) de legiferare a activitatii de design, publicam în seria...
»
Joi, 27 Iulie 2006
P&G Beauty in regia Publicis Dialog
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Publicis Dialog a oferit întregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club, o avanpremiera a tendintelor de moda si frumusete pentru sezonul toamna / iarna 06/07, asa cum spun oficialii...
»
Miercuri, 26 Iulie 2006
Reduceri Feeria de la QB Promotion
( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
QB Promotion deruleaza pentru Galeria Comerciale Feeria campania de reduceri de vara “Reducerile iti fac ochi dulci”. Reprezentantii QB Promotion au declarat pentru AdPlayers ca asigura pentru Feeria servicii de comunicare...
»
Golden Brau Music Tour la 30.000 W
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Noua serie de concerte Voltaj in statiunile Marii Negre organIzate in cadrul Golden Brau Music Tour 2006, a adus o audienta cuprinsa intre 5.000 si 7.000 de persoane pe fiecare concert, au afirmat, pentru AdPlayers, autorii seriei...
»
Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Ursus Breweries lanseaza Timisoreana Nefiltrata, o bere dedicata exclusiv timisorenilor, care se serveste doar la halba si numai in sase locuri cu traditie din Timisoara, anunta autorii campaniei de promovare a noului sortiment...
»
Marti, 25 Iulie 2006
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Unilever lucreaza pentru comunicarea noului Cif Power Cream Spray cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media). Activitatile non-media („bellow the line”, BTL) si de relatii publice sunt sustinute de...
»
Productia Shakira, de Paradigma Group
( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
„Pentru noi este o mare onoare si provocare in acelasi timp faptul ca am realizat productia la concertul Shakira, la foarte putin timp dupa ce am contribuit la succesul Depeche Mode in Romania” a declarat Cristian Singer...
»
16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero
.
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Prospero a incheiat cu succes editia a doua a Maratonului DHL Stafeta Carpatilor. Edistia din acest an a evenimentului a luat start sambata 24 iunie, la ora 12.00, in Predeal. Oficialii agentiei conduse de Alexandru Calinescu...
»
Luni, 24 Iulie 2006
Rebranding Maximize: Danone Nutriday
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
“Rebrandingul celui mai mare jucator de pe piata iaurturilor (Natural/Savoarea) a fost un proces menit sa redefineasca personalitatea, valorile si strategia unuia dintre cele mai cunoscute branduri din Romania”, afirma Irina Stoleru...
»
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
„Lansarea semnalului romanesc Discovery Channel este o schimbare pe care o asteptam de foarte mult timp”, spune Vlad Tudosie (foto), Managing Director Cable Direct . „Apar noi oportunitati, mai putin conventionale si mult mai creative...
»
Vineri, 21 Iulie 2006
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
.
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Cosmote si-a invitat amatorii de distractie sa-si petreaca vara pe Plaja Cosmote din Mamaia. Oficialii Cosmote afirma ca seria de evenimente ofera publicului pana pe 27 august acces liber la competitii sportive, concursuri cu...
»
Timisoreana la PET, de Lowe
. . .
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
“Barajul” este cea mai recenta creatie a echipei Lowe, pentru brandul Timisoreana de la Ursus Breweries. Campania despre „Oameni de caracter si lucruri durabile” lanseaza PET-ul Timisoreana dupa cum subliniaza oficialii...
»
Joi, 20 Iulie 2006
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
. .
( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Sister&Co dezvolta noua campanie de imagine Bucegi. Agentia de publicitate condusa de Alexandra Tanjala (foto) lucreaza pentru brandul economic de la Brau Union din luna iunie 2005, in urma unei licitatii organizate in...
»
CRIS-TIM, online cu DOT Web Design
.
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
CRIS-TIM si-a lansat astazi noua imagine online www.cristim.ro. Noul site al procesatorului de carne a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers si...
»
Miercuri, 19 Iulie 2006
CIEL muta "contabilitatea" la Selenis
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Selenis va realiza strategia si comunicarea online pentru un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania de software de gestiune si contabilitate CIEL Romania il va lansa la sfarsitul lunii iulie, arata...
»
Model Imager pentru Pizza Hut
( AdPlayers.ro , Irina Toma , irina.toma@dplayers.ro )
Agentia de publicitate Imager dezvolta o campanie ATL&BTL Pizza Hut, in paralel cu una pentru KFC. Ambele campanii au fost fun pentru cei din agentie, spun reprezentantii Imager.
Pentru ca Laura Popeanga (foto) ,...
»