PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
( AdPlayers.ro ) Mercury Promotions este agentia de publicitate care a dezvoltat campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES), un program al Uniunii Europene care finanteaza proiecte de dezvoltare regionala. Campania urmareste cresterea...
»
Jetix schimba canalul pe ARBOmedia
( AdPlayers.ro ) Jetix si ARBOmedia anunta inceperea parteneriatului cu privire la vanzarea de spatiu publicitar pe Jetix Romania de la 1 ianuarie 2006. Parteneriatul, realizat ca urmare a unui acord Pan-European Jetix – ARBOmedia, se refera atat la vanzarea de spatiu publicitar pe postul TV...
»
Marti, 29 Noiembrie 2005
Bucurestiul a vrajit Bollyood-ul
( AdPlayers.ro ) Chainsaw Europe in colaborare cu casa de productie Tandem Film au finalizat luna trecuta un proiect dedicat in exclusivitate pietii locale din India. Este vorba despre filmarea si post productia integrala a unui spot TV pentru motocicleta indiana Bajaj. Acest proiect apartine...
»
"Lucian Georgescu si agentia din Romania reprezinta pentru Scholz & Friends o miscare strategica decisiva"
( AdPlayers.ro ) Retea Scholz&Friends si-a intarit prezenta in Europa de Est. Incepind din noiembrie a.c. reteaua este reprezentata la Bucuresti de un birou condus de Lucian Georgescu (38), unul din veteranii publicitatii romanesti si fondatorul atelierului de...
»
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Publicis: Healthcare pentru Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer
( AdPlayers.ro ) Publicis Healthcare a derulat pentru Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer ( FABC) o campanie de educare si informare despre cancer. Potrivit agentiei, caravana FABC a debutat în luna octombrie la Constanta, cu o serie de activitati dedicate bolnavilor de cancer si a...
»
Joi, 24 Noiembrie 2005
Lowe & Partners proiecteaza DaKINO
( AdPlayers.ro ) Lowe & Partners a creat identitatea vizuala si campania de imagine “Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood” pentru editia aniversara DaKINO 15 ani. DaKINO este cel mai vechi organizator al unei competitii de scurt-metraj documentar din România, spun producatorii...
»
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
"The Making of a Name" la Bucuresti
( AdPlayers.ro ) Bucurestiul se integreaza in lumea buna a marketingului. Dupa conferinta organizata in urma cu un an in care IAA l-a avut ca invitat pe Jack Trout, supranumit si parintele pozitionarii, IAA “recidiveaza” la conferinta anuala ce va avea loc pe 13 decembrie cu Steve Rivkin....
»
Leo Burnett e in puterea BCR
( AdPlayers.ro ) Leo Burnett a semnat noua campanie de imagine BCR. Desfasurata sub sloganul BCR. E in puterea noastra!, aceasta aniverseaza implineste 15 ani de existenta a bancii. “ A ajuns astfel sa fie una dintre cele mai renumite si bine pozitionate brand-uri din tara noastra pe...
»
AGRANA a anuntat rezultatul licitatiei
( AdPlayers.ro ) Agrana International a anuntat luni rezultatul celei mai recente licitatii pentru comunicarea marcilor “Margaritar” si “Coronita” pe 2006. Dupa multumiri adresate tuturor participantilor, compania a anuntat ca in urma licitatiei s-au calificat conceptele Margaritar – “Normal...
»
Marti, 22 Noiembrie 2005
Atentie compacta pentru femei in Evenimentului zilei de Duminica
( AdPlayers.ro ) “Credem ca noua noastra editie de Duminica a ziarului va ajuta cititorii nostri sa petreaca o Duminica placuta: sa fie conectati la ce se intampla in lume si sa-si ia informatii utile legate de ce anume ar putea sa faca Duminica” a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro...
»
Wall Street Journal si Le Figaro invata de la Ziarul Financiar
(AdPlayers.ro ) Spotul “Restaurantul” realizat pentru Ziarul Financiar ( ZF) a fost prezentat ca model de abordare pentru marketingul publicatiilor prezente la Conferinta Mondiala a Editorilor si Profesionistilor in Marketing, organizata de World Asociation of Newspapers (WAN).
...
»
HVB Banca pentru Locuinte a scos veveritele din "barlog"
( AdPlayers.ro ) Brands & Bears ( B&B ) a inceput sa deruleze in media campania HVB Banca pentru Locuinte. Contul de publicitate pentru HVB Banca pentru Locuinte a fost castigat dupa o licitatie cu 8 agentii, spun reprezentantii agentiei.
Brief-ul a sosit la mijlocul lui...
»
Luni, 21 Noiembrie 2005
Media Merlin la MediaInsight
( AdPlayers.ro ) Elite Romania a incredintat incepand cu aceasta toamna contul de media pentru biscuitii dulci Merlin, agentiei Media Insight. Contul Elite Romania se afla de cinci ani in portofoliul agentiei Media Insight, agentia reprezentand de 3 ani si contul Elite Bulgaria....
»
"Am o echipa de management completa"
( AdPlayers.ro ) Dupa ce in urma cu cateva luni, Mirela Angelescu si Emilian Arsenoaiei au fost alesi sa conduca departamentele de Client Service, respectiv Creatie ale GMP, alti doi manageri au improspatat de curand conducerea departamentelor agentiei. Iaoan Manoiu este noul director de relatii...
»
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Headvertising a trimis bradut la Avon
( AdPlayers.ro ) Headvertising a realizat spotul TV prin care Avon isi promoveaza bradutul oferit cu ocazia Sarbatorilor. Bradutul "de noptiera" va fi primit acasa de fiecare clienta Avon care a avut norocul sa-l castige razuind printul de pe coperta II a brosurii de prezentare din luna...
»
Reteaua JWT in "familia" Jacobs Krönung Solubil
( AdPlayers.ro ) Reteaua de publicitate JWT a creat noua campanie pentru Jacobs Krönung Solubil . Sub numele generic “Familia boabelor de cafea de calitate superioara” campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV afirma reprezentantii Scala JWT....
»
Wembley gaseste reteta: Loco
( AdPlayers.ro ) In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94 lucreaza pentru Wembley cu Loco Branding & Communication. In prima etapa clientul a facut o preselectie a ideilor, iar in etapa a doua s-a facut o cercetare de piata, permitandu-se consumatorilor sa faca alegerea finala. “Brieful...
»
Corul DDB canta "Salaaam iFantiiis"
( AdPlayers.ro ) DDB Bucuresti semneaza campania de relansare a mezelurilor Ifantis in Romania. “Dupa ce Ifantis a schimbat formula salamurilor sale, DDB Bucuresti repozitioneaza marca greceasca pe piata din Romania, centrand intreaga comunicare pe ideea de GUST” afirma reprezentantii agentiei...
»
Joi, 17 Noiembrie 2005
Premiera Chipita: film 7Days in Romania
( AdPlayers.ro ) Promotia “Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days”, dezvoltata de DDB Bucharest pentru Chipita Romania a dat deja 4 din cele 5 toyota Yaris oferite ca mari premii ale promotiei, spun reprezentantii agentiei de publicitate.
Campania foloseste un spot spot TV de 16”, filmarea lui...
»
"De ce am plecat din sistem" - Ioana Manea
( AdPlayers.ro ) Ioana Manea „a plecat din sitem”, spune ea raspunzand intrebarilor AdPlayers. A lucrat pentru Leo Burnett din 1996 pana in 2000, agentie in care a fost Copywriter ( ianuarie 1996 – iulie 1997), Creative Director ( iulie 1997 – februarie 2000) si Chief Strategic Planner (...
»