PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Speed Promotion vrea 1,5 Mil. EUR
( AdPlayers.ro , Iulian Toma)
Grupul Speed Promotion estimeaza in acest an mai mult de 1,5 Mil. EUR. Infiintata ca un mic boutique de creatie si productie publicitara in urma cu 10 ani, din 2004 agentia independenta adauga competente de publicitate full service.
„Prima data cand am...
»
7 agentii romanesti in finala Eurobest
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Eurobest 2007 si-a facut cunoscute cele 1059 de nominalizari in finala 2007 a festivalului de publicitate dintr-un total de 5333 de lucari intrate in concurs. Din Romania, la editia din acest an sunt nominalizate in finala agentiile McCann Erickson, TBWAMerlin,...
»
Leo Burnett si Starcom premiate la Eurobest 2007
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Doua agentii romanesti din cele 7 nominalizate la Eurobest, ambele din grupul Leo Burnett, au reusit sa plece cu 3 premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate. Surprinzator sau nu, desi nominalizata, agentia anului la Golden Drum –...
»
Joi, 29 Noiembrie 2007
„Discriminarea romilor se învata acasa” lanseaza „Doi pe un balansoar”
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi, initiatorii campaniei „Discriminarea romilor se invata acasa”, lanseaza „Doi pe un balansoar”, un concurs de scurt metraje pe tema discriminarii romilor adresat...
»
Divizia Indoor de la MediaPro are 3 ani
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, aniverseaza 3 ani pe piata de publicitate de profil, anunta o comunicare a companiei. Potrivit sursei, Indoor a intrat pe piata in 2004, iar in aprilie 2006 s-a alaturat trustului MediaPro.
Conform...
»
National Geographic a vandut publicitate de 70.000 lei, in Viata Salbatica
.. .
( AdPlayers.ro, Irina Toma)
„Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” a avut incasari de 70.000 lei din publicitate, dupa cum spune lui Cezar Burlan (foto), Advertising Sales Director, Sanoma Hearst Romania .
Editia speciala de la National...
»
Cinci agentii romanesti finaliste la Epica
( AdPlayers.ro , Iulian Toma)
Cinci agentii romanesti au fost dinstinse la festivalul de publicitate Epica Awards 2007. McCann Erickson a luat 2 Silver (Film si Press), iar Publicis Romania va veni acasa cu un Silver (press). GMP si Papaya au luat cate un Bronz (Film), in timp ce Propaganda...
»
Robert Tiderle: “La Epica Awards am luat un Bronz pentru o lucrare cu care nu am luat nimic la Portoroz”
.
.
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“E pentru prima oara cand castigam o distinctie la Epica Awards”, a afirmat pentru AdPlayers, Robert Tiderle, General Manager la Papaya , agentie care a luat un Bronz la Epica Awards 2007 la sectiunea Film, cu BCR Asigurari.
“La...
»
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
DHL a avut un buget de de peste 124.000 Eur pentru campania DHL Express 12:00.
Potrivit oficialilor de comunicare, cea mai recentaa campanie s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul...
»
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Starlink se implica in “Bigger Art”
(AdPayers.ro, Irina Toma)
Starlink Group isi propune sa se implice mai mult in zona proiectelor de arta, printr-un program continuu, sub titulatura “Bigger Art”. Agentia a debutat intr-un astfel de proiect inca de anul trecut, cand sediul agentiei de publicitate din Romania s-a...
»
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
( AdPlayers.ro , Iulian Toma)
Brands&Bears a semnat pentru Capital si campania de abonamente pentru 2008. Conform agentiei, campania este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV.
Alte canale de comunicare sunt direct-mailing-ul, internet-ul si radioul. In...
»
Graffiti BBDO semneaza spotul de imagine pentru Selected Gold
( AdPlayers.ro , Irina Toma)
Graffiti BBDO a produs spotul TV “Perfecta” pentru lansarea marcii de cafea Selected Gold, anunta agentia intr-o informare remisa AdPlayers.
“Selected Gold este o cafea premium cu un gust perfect, datorat selectionarii celor mai bune boabe de...
»
Monopoly francizeaza BarTV în Iasi
( AdPlayers.ro , Irina Toma)
Monopoly Media francizeaza reteaua BarTV prin lansarea sistemului Digital Signage (InStore TV) in Iasi in 6 locatii: Mamma Mia, Star Pub, Alila, For Fun, Memento si Rocafella, anunta o informare a companiei.
„Pe langa reteaua BarTV, Monopoly Media...
»
Marti, 27 Noiembrie 2007
Click!, aproape de 100.000 ex. vandute
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cifrele de vanzare din lunile octombrie si noiembrie 2007 ale publicatiei Click! se situeaza in jurul a 100.000 de exemplare vandute (de la 27.500, cat inregistra in octombrie 2006), se arata intr-o informare a publicatiei, remisa AdPlayers.
Conform oficialilor...
»
8,8% market share Prima TV, cu Prigoana, in targetul 15-44 ani, urban
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Silviu Prigoana a adus la prima editie a “Meseriilor progonite” de la Prima TV o cota de piata medie (market share) de 8,8% in targetul statiei (15-44 ani, urban), potrivit datelor de audienta furnizate pentru AdPlayers, de catre oficialii de...
»
Adevolution: piata de 15 Mil. EUR net, in Publicitatea Online
( AdPlayers.ro , Iulian Toma) 14,7 Mil EUR net insumeaza publicitatea online cheltuita de 363 de companii mari si mijlocii, potrivit unei cercetari facute de compania cu activitate pe internet AdEvolution. Topul include expunerea media online realizata prin display advertising, viral...
»
Gandul a inrosit, ieri, Internetul
( AdPlayers.ro , Iulian Toma)
Gandul.info a inregistrat, ieri (luni, 26 noiembrie), recordul de vizitatori unici de la lansare si pana in prezent, 48,129 unici/zi conform Trafic.ro, anunta o informare remisa AdPlayers, de catre responsabilii de comunicare ai ziarului condus de Cristian Tudor...
»
Sapte Seri, bilingv, la Covasna
( AdPlayers.ro , Iulian Toma)
Sapte Seri lanseaza editia de Covasna. Noua editie a ghidului saptamanal de petrecere a timpului liber si de informatie culturala, va fi distribuita in format bilingv, dat fiind ca ponderea maghiarilor in judetul Covasna este de 75%, fata de doar 24% ponderea...
»
Romtelecom sustine Craciunul Copiilor
( AdPlayers.ro , Irina Toma)
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului, in parteneriat cu Europa FM, au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”. Campania are trei componente: strangere de donatii, invitarea unui grup de copii la spectacolul ,,Harap-Alb"...
»
Luni, 26 Noiembrie 2007
Puzzle cu miza de 2 Mil. USD, si pe piata jocurilor din Romania
AdPlayers.ro, Irina Toma)
Epee Ro Mania a lansat in premiera pentru Romania jocul de puzzle Eternity II, a carei miza de rezolvare este 2 Milioane USD. Primul jucator care va rezolva puzzle-ul si va inregistra solutia corecta, va castiga 2 milioane de dolari.
„Din aceasta...
»