Arhiva - Iunie 2012
Miercuri, 27 Iunie 2012
Pleaca Raiffeisen din Epa, sau nu? Raiffeisen cauta partener strategic in Epamedia.
 (Adplayers, Iulian Toma) Dupa un 2011 care a adus multe pierderi in industria de media, si implicit in outdoor, Raiffeisen International cauta solutii cu investitiile in afacerile de publicitate. Un partener strategic in Epamedia. Pleaca Raiffeisen din Epamedia, sau nu? Contactat...
Ortacii RMGC invinsi in Piata Victoriei. Craterul Rosia Montana va fi mai mare decat cel filmat!
 (Adplayers, Iulian Toma) Rascoala ortacilor RMGC care a avut loc ieri in fata Consiliul Roman de Publicitate (RAC) din Piata Victoriei n-a obtinut nicio revendicare. Comitetul etic RAC a dat ieri seara (n.r. marti, 26 iunie) verdict negativ sesizarilor ridicate la adresa...
Marti, 26 Iunie 2012
Minerii vin la RAC. Obiectiv: campania impotriva exploatarii aurului de la Rosia Montana
 (Adplayers, Iulian Toma)  Minerii vin astazi la Consiliul Roman pentru Publicitate (Romanian Advertising Council, RAC). Potrivit unor surse din piata, Sindicatul Viitorul Mineritului a depus o plangere impotriva campaniei de comunicare sociala impotriva proiectului aurului, de la...
Vineri, 22 Iunie 2012
Cine plateste monitorizarea Outdoor? Buget de 45.000 Euro si munca neplatita in folosul clientului.
 (Adplayers, Iulian Toma) A fost nevoie de mai bine de 10 ani pentru ca majoritatea jucatorilor sa se reuneasca anul trecut sub umbrela BRAT pentru a furniza astazi date despre cine si cat cheltuie in publicitatea outdoor din Romania. Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a...
Joi, 21 Iunie 2012
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
 (Adplayers, Iulian Toma) Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a...
Miercuri, 20 Iunie 2012
20.000 de tranzactionari si descarcari, nu clicuri. Infinit a pus oamenii pe XTB Forex online.
(Adplayers, Iulian Toma) Estimata de surse adplayers din piata de media la aproximativ 350.000 euro, o campanie XTB a reusit sa contabilizeze 20.000 de descarcari si tranzactionari Forex online.  « 20.000 de lead-uri intr-un site pot fi multe sau putine. Rezultatul...
Duminca, 17 Iunie 2012
"Descopera Rosia Montana, nu aurul sau" Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
 (Adplayers, Iulian Toma ) P apaya Advertising a semnat cel mai nou spot social impotriva “celor care au neaparata nevoie de aur”.   Intr-o campanie care militeaza contra exploatarii resurselor naturale fara discernamant,  Maia...
Vineri, 15 Iunie 2012
3 oameni ‘’out-door’’ de la OMD. 10 plecari din 50 .
 (Adplayers, Iulian Toma) Trei oameni de media outdoor OMD, reprezentand practic intreaga echipa de implementare si planificare a campaniilor OOH a companiei de media, isi iau la revedere de la noul management al companiei condus de Liana Mihai si Zoltan Szigeti. Surse din piata...
Joi, 14 Iunie 2012
American Rom (McCann) a batut 23 tari la inovatie. A castigat marele premiu Warc si 10.000 USD.
 (Adplayers, info) Campania American Rom semnata de McCann Erickson a castigat marele premi Warc pentru inovatie si 10.000 USD, anunta intr-un comunicat de presa invingatorii concursului organizat de platforma globala warc.com. Gazda a mai bine de 6000 de studii de caz internationale...
Cine a cheltuit cel mai mult in comunicare in 2011? Top 10 Consumatori in Publicitate.
Top 10 Domenii de Consumatori in Publicitate TV, Presa Scrisa si Radio 2011. Estimari Initiative, Cheltuieli nete.  ( adplayers, Iulian Toma) Cu investitii in comunicare in media nete de 42 Mil. euro in 2011, Telefonia Mobila (grafic, Mobile Communications)...
Miercuri, 13 Iunie 2012
303 Mil. EUR. Cheltuielile de publicitate in Romania. Cu, sau fara Rebate?
  (  adplayers, Iulian Toma) In ciuda estimarilor de crestere cu 3,6% a investitiilor in publicitate in intreaga lume, in Romania cheltuielile de comunicare in media inregistreaza un declin de 2%. Este doar una dintre concluziile Media Fact Book, analiza pietei de media editata anual...
5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
 (Adplayers, Iulian Toma) EACA organizeaza 5 cursuri cu greutate in publicitate la Bucuresti. Potrivit oficialilor Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizatie profesionala care a ales aceste cursuri de maxim interes pentru piata romaneasca, programele de training se...
Luni, 11 Iunie 2012
Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
 ( Adplayers, Iulian Toma ) Cu 2,6 Milioane euro pe 2011 de la Cluj, grupul Amprenta isi face birou in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul din Capitala este coordonat de Alexandra Rosca (foto), care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group....
Miercuri, 06 Iunie 2012
Anca Rancea, pe cont propriu. S-a despartit de Leo Burnett de la 1 iunie
 (Adplayers, Iulian Toma) De 8 ani in media si comunicare, Anca Rancea, fostul Corporate PR Manager Leo Burnett, s-a despartit la sfarsitul saptamanii trecute de grupul de marketing si comunicare condus de Ioana si Stefan Iordache. “Dupa 8 ani in industria de media si...
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
 ( Adplayers, info ) Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii. Pe scena...