PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Sambata, 30 Septembrie 2006
Marks&Spencer a lansat cardul de fidelitate cu Violet Advertising
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Prezenta în Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curând, lansarea cardului de fidelitate si în Romania, anunta oficialii agentiei de publicitate Violet Advertising, autorii evenimentului de...
»
Vineri, 29 Septembrie 2006
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
BusinessMagazin scrie adesea cum fac bani oamenii de afaceri. Dar de unde face bani saptamânalul de business din grupul MediaPro?
„Ponderea veniturilor din advertising este de 85% si a celor din circulatie de 15%”, a...
»
Action Global Communication a câstigat Emerging Romania
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Action Global Communications Romania a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG). Contul a fost câstigat în urma alocarii directe a proiectului de comunicare, au declarat pentru AdPlayers oficialii...
»
Joi, 28 Septembrie 2006
IAA a pus sufletul si 26.000 EUR pentru o scoala distrusa de inundatii
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Membri sau oficiali ai unor organizatii membre IAA au pus umarul la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate în locul celor distruse de inundatiile de anul trecut. Noua scoala gradinita din satul Ionel, comuna...
»
Propaganda si-a luat 9 ani de media
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Propaganda si-a luat expertiza pe media. Laura Badea (foto), Director de Media la Propaganda face parte din proaspata echipa a agentiei de publicitate careia i s-a mai alaturat, tot de curând, Bogdan Ioan – Client Service...
»
Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi
(AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Vodafone România a anuntat rezultatele campaniei „Litoral Curat”, dezvoltata în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum, pentru al doilea an la rând. Reprezentantii companiei de telefonie mobila spun ca peste 56 de...
»
Miercuri, 27 Septembrie 2006
The AdStore merge la inima Bayer
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Editia din acest an a campaniei organizate cu prilejul “Zilei Mondiale a Inimii” (World Heart Day), a fost desfasurata, de curând, si în Romania. Sponsorizat de Bayer Healthcare, în colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie,...
»
BMW accelereaza seria Golf Cup
(AdPlayersFile , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising a patra editie a competitiei nationale BMW Golf Cup International. Evenimentul sustinut de importatorul BMW în România a avut loc sâmbata, 23 septembrie 2006, la...
»
"Iese sau închidem pravalia" Rock’n’Roll la TVR50
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Rock’n’Roll a dat un eveniment mamut în curtea Televiziunii Române pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile, precizeaza “vocalistii” atelierului de comunicare neconventionala de la...
»
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
BrandTailors finalizeaza re-brandingul si schimbarea de ambalaj pentru PAPI, batonul de ciocolata pentru copii din portofoliul Kandia Excelent, anunta oficialii consultantului de brand condus de Beatrice Danis. Proiectul a fost...
»
Marti, 26 Septembrie 2006
Casa si gradina în 3 luni de campanie
. .
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Lansarea de astazi pe piata a noului titlu Casa si gradina, este însotita de o campanie de promovare ce se va desfasura timp de 3 luni pe tv, radio, print si outdoor, spun autorii revistei. Editata de grupul Sanoma Hearst Romania...
»
Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne România
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Sensiblu a desemnat OgilvyOne ca partenerul sau de comunicare integrata începând din luna septembrie. Contul se afla în portofoliul agentiei Saatchi&Saatchi. Sensiblu a fost primul job în publicitate al sefului de creatie...
»
Autodesk face campanie anti-piraterie
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Autodesk, cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC a demarat, în septembrie 2006, o campanie de comunicare împotriva pirateriei software.
Campania este gestionata si dezvoltata de distribuitorul român,...
»
Business Magazin 100 a tras 100 de aparitii în 18.000 de exemplare
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Business Magazin, saptamânalul de business editat de PubliMedia, a sarbatorit aparitia a 100 de editii, cu un numar special. Potrivit oficialilor companiei de publishing din grupul MediaPro, revista a fost distribuita în 18.000 de...
»
Luni, 25 Septembrie 2006
GMP a luat fata McCann la festivalul de publicitate Golden Hammer 2006
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Golden Hammer 2006 si-a anuntat castigatorii. Festivalul de publicitate al Marii Baltice a avut loc intre 21 si 22 septembrie, in Letonia. Premiile - Grand Prix, Golden Hammer si Silver Hammer sunt acordate celor mai bune lucrari...
»
Promotie Jurnalul National cu premii de 100.000 EUR si 100.000 de abonamente
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Jurnalul National pregateste o noua ofensiva pe piata media nationala, anunta oficialii de comunicare ai codidianului din trustul Intact, într-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro.
„Lider în rândul cotidianelor de...
»
Carrefour a intrat în 323 de scoli
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Cu ocazia începutului noului an scolar 2006 – 2007, Carrefour a urat “Bine ati venit la scoala !” tuturor elevilor de clasa I, care în aceasta toamna au trecut pentru prima data pragul scolii, anunta oficialii de comunicare ai...
»
Vineri, 22 Septembrie 2006
Orange intra în spatiul social
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Orange a inaugurat Orange Concept Store, un loc unde operatorul doreste sa le ofere celor care îi trec pragul o experienta deosebita, spun oficialii de comunicare Orange, punându-le la dispozitie un spatiu al comunicarii dincolo de...
»
Românii au pus mâna pe locul 1 la înscrierile Golden Drum
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Confirmând estimarea neoficiala initiala facuta saptamâna trecuta de catre surse apropiate festivalului de publicitate, pentru AdPlayers, Golden Drum 2006 a tras linie sub înscrierile românesti la 278 de lucrari.
Numarul...
»
Joi, 21 Septembrie 2006
Puiul UCPR este gatit la GMP
. . .
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania (UCPR) a ales agentia GMP pentru informarea consumatorilor asupra lipsei riscurilor de imbolnavire in urma consumului de carne de pasare gatita. Conform oficialilor GMP, campania mai...
»