Arhiva - Aprilie 2013
1 2 »
Marti, 30 Aprilie 2013
11.000 de intrari pentru cele mai bune realizari pe Internet. Webby Awards 2013.
( adplayers, Iulian Toma ) Cu 11.000 de intrari in competitie, Webby Awards 2013 prezinta cele mai bune realizari pe Internet. Agentia anului la Webby Awards este Tribal DDB. Pentru contributia adusa Internetului de-a lungul activitatii sale, inventatorul GIF-ului, Steve...
Noul Cosmote. Papaya No Limit.
Spot: Cosmote No Limit Agentie: Papaya.  ( adplayers, Iulian Toma ) “Felul in care le spunem transforma cuvintele in povesti. Si n-ar trebui sa avem limite in a face acest lucru.” Alaturi de un “La Multi Ani” spus unui dascal de Radu Beligan...
Luni, 29 Aprilie 2013
ZenithOptimedia: Publicitatea in Europa de Est va creste cu 10%-11% in 2013. Cea mondiala, cu 3,9%.
  ( adplayers, Iulian Toma) Publicitatea mondiala va creste in anul 2013 la 518 Miliarde USD (395 Miliarde EUR, aproximare adplayers), conform unui raport anual apartinand grupului de retele de media Zenith Optimedia. Potrivit cercetarii, investitiile in publicitate vor avea un ritm...
Vineri, 26 Aprilie 2013
Vlad Ruta neaga incheierea contractului Spectacular cu Metroul si infirma zvonurile despartirii de companie. Exclusiv adplayers.
 ( adplayers, Iulian Toma) Vlad Ruta neaga incheierea contractului cu Metroul si infirma zvonurile despartirii de companie. Contactat in cursul zilei de astazi, managerul companiei care administreaza publicitatea din interiorul statiilor de la Metrou s-a aratat ingrijorat de...
Aplicatiile pe mobil, la inceput. Premiata la Mobilio, Cocoa Platypus vrea 250.000 EUR pe an din design.
 ( adplayers, Iulian Toma) Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania. Detinuta in mod egal de Andrei Sandu, Cristi...
Joi, 25 Aprilie 2013
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
 (Adplayers, Iulian Toma) Divort spectacular in publicitatea out-of-home de la Metrou. Vlad Ruta, unul dintre cei mai experimentati oameni de media outdoor si artizanul mega-printurilor si panourilor de la Metrou dar si al afacerii Spectacular din ultimii ani, a parasit grupul. Ruta...
Miercuri, 24 Aprilie 2013
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
 ( adplayers, Iulian Toma) Graffiti BBDO vopseste cu noul Spor , dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister. Intrebata cum a fost aleasa agentia de publicitate care a semnat creatia noii campanii, Alexandra Rusu (foto), Senior Marketing Director la...
Vineri, 19 Aprilie 2013
Exclusiv adplayers. Estimat la 300-500 mii de euro, "Doctorul meu" si-a schimbat proprietarul.
  ( adplayers, Iulian Toma ) Revista medicala „Doctorul meu” si-a schimbat proprietarul. Potrivit informatiilor de pana la aceasta ora, Cristin Tocan, unul din fondatorii si proprietarii publicatiei, si-a vandut partile pe care le detinea in publicatia lunara. Surse...
Joi, 18 Aprilie 2013
Nufar si Triumf dau jos praful de pe ambalaj. Re-design Cocoon Group de cateva zeci de mii de euro.
( adplayers, Iulian Toma ) Estimata de surse adplayers la un buget de cateva zeci de mii de euro, Farmec a relansat sub un nou ambalaj produsele de curatat Triumf & Nufar, cu un design semnat de Cocoon Group Bucharest . Oficialii de comunicare ai companiei de design de produs Cocoon...
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Cele mai eficiente agentii la Effie Awards Romania. Effie adplayers index. 2009-2012.
Nemultumit de cifrele filtrate pentru Romania de clasamentul international Effie Index furnizat de agentiile locale romanesti in baza unor informatii avand ca sursa Effieindex.com , adplayers indrazneste un clasament mai apropiat de numele agentiilor relevante...
Marti, 16 Aprilie 2013
“Ultima agentie idealista" isi numeste Managing Director la 7 ani de la prima campanie.
( adplayers, Iulian Toma ) Robert Tiderle numeste Managing Director la Papaya. Daniel Gavrila devine Managing Director la Papaya Advertising. “Ultima agentie idealista”, dupa cum o numeste insusi noul manager, infiinteaza pozitia de conducere la 7 ani de la prima campanie....
Fosta DDB Corina Bacanu este la The Secret Service. Ex secret adplayers.
( adplayers, Iulian Toma) Corina Bacanu este Experienced Creative la The Secret Service, potrivit unor surse din piata de publicitate. Fost director de creatie la DDB - agentie de care s-a despartit de curand, Bacanu lucreaza in prezent alaturi de Mihai Ene, directorul de...
100.000 EUR pentru mezelurile Facos. Cont Armada.
 ( adplayers, Iulian Toma) Producatorul local de mezeluri Facos va investi 100.000 euro in comunicare. Cu un buget administrat de agentia Armada de la sfarsitul anului 2012, Facos este unul dintre cei mai importanti producatori de mezeluri din zona Sucevei, avand o experienta de peste 40...
Vineri, 12 Aprilie 2013
ING Group rebranding: ING US devine Voya.
sursa: ING US ,  voya.com ( adplayers, Iulian Toma) ING US devine Voya. In linie cu demersurile companiei mama, ING Group, rebrandingul coordonat de specialistii companiei de branding Interbrand este parte a unui proces in urma caruia ING US...
Joi, 11 Aprilie 2013
32.700 de oameni vad reclamele dintr-o statie RATB
( adplayers, Iulian Toma) 32.700 de oameni vad, in medie, reclamele dintr-o statie RATB.   C ifra este rezultatul primului studiu de estimare a expunerii publicului la reclamele afisate in statiile de autobuz/troleibuz din Bucuresti, prin masurarea efectiva a tuturor tipurilor de...
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
 ( adplayers. Iulian Toma) 60% dintre IMM-uri au un plan de comunicare si doar 30% apeleaza servicii specializate. Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de...
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i in design, feliati.
 ( adplayers, Iulian Toma) Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i feliati, in design. Proaspat lansate de Antalis, hartiile CURIOUS MATTER sunt parte din strategia de crestere a companiei pe segmentul Suport si Hartii Creative . Seria de hartii Curious Matter promite o textura si...
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
( adplayers, Iulian Toma ) Sub sloganul "Deschide-ti mintea cu LaFesta 3 in 1", noile sortimente de bauturi instant LaFesta au fost lansate printr-o campanie nationala de TV, OOH & Social Media care se desfasoara pana pe 10 mai 2013. Autorii campaniei au declarat pentru...
Cea mai buna imagine a gunoiului de la marginea orasului. Antena 3 premiata la New York Festivals.
( adplayers, Iulian Toma)  Antena 3 a fost premiata pentru cea mai buna imagine a gunoiului de la marginea orasului romanesc la New York Festivals, World’s Best Television & Film 2013. In cadrul unei ceremonii care a avut loc ieri, 9 aprilie, Carmen Avram si echipa...
Marti, 09 Aprilie 2013
Tovarasi, Stejar cauta barbatul “strong" cu o campanie de 100.000 de euro
( adplayers. Iulian Toma) Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine. In situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii. Campania...
1 2 »