PUBLICITATE:
ARHIVA
2025
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL |
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Arhiva - Iulie 2025
Marti, 29 Iulie 2025
MedLife introduce în premieră în România testul de sânge EarlyCDT®, pentru depistarea timpurie a cancerului pulmonar
EarlyCDT® este un test de screening non-invaziv, care identifică autoanticorpi specifici produși de organism ca răspuns imun la prezența celulelor tumorale, cu o medie de pană la 4 ani inainte ca leziunile să fie vizibile imagistic – și chiar cu pană la 9 ani in unele...
»
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Iuliana Floricica, CEO & Co-founder, June Communications
Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experință in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea...
»
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!"
Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in...
»
Luni, 28 Iulie 2025
Nou lider Coca-Cola: Luisa Ortega va prelua funcția de președinte al Unității Operaționale Europa
Luisa Ortega (foto) ii succedeaza lui Nikos Koumettis, care urmează să se retragă din activitate in 2026, după o carieră de 25 de ani in cadrul companiei.
AdPlayers. info
Coca-Cola anunță noi schimbări in cadrul companiei. Astfel, incepand cu 1 septembrie, Luisa...
»
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și...
»
Palatul Galben revine în viața orașului – Piața Amzei își activează viitorul creativ
Prin colaborarea dintre Primăria Sectorului 1, Ordinul Arhitecților din Romania – Filiala București, expoziția prezintă propunerile arhitecturale inscrise in apelul de idei „Un centru pentru noi inceputuri”, inclusiv proiectul caștigător realizat de studioul...
»
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
AdPlayers. info...
»
Vineri, 25 Iulie 2025
Dimitris Rompis, CFO, Coca-Cola HBC România în ultimii 5 ani, este numit General Manager Adria, Croația, Bosnia&Herțegovina și Slovenia
AdPlayers. info
Coca-Cola HBC Romania, partener strategic de imbuteliere al The Coca-Cola Company și lider al industriei locale de băuturi, anunță schimbări in organizația locală, in linie cu angajamentul companiei de a-și dezvolta talentele, la nivel local și regional,...
»
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Sursa: Apa Nova / ,, Apa oficiala din tot ce iubesti in orasul tau"
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și...
»
Joi, 24 Iulie 2025
Prima serie de spectacole imersive din istoria Festivalului Enescu: o nouă dimensiune a muzicii clasice, la Muzeul Artei Noi Imersive
KLIMT MMETS BOSENDORFER VER SACRUM
In perioada 24 august – 21 septembrie 2025, in fiecare seară de joi și vineri, de la ora 20:00, publicul va putea urmări spectacole prezentate in patru formule artistice distincte, fiecare gandită ca o experiență sinestezică in...
»
Marti, 22 Iulie 2025
Kayak Champions lansează campania “Creștem Campioane”, prin care să inspire cât mai multe fete să își descopere sportul preferat
AdPlayers. Info
Kayak Champions lansează campania “Creștem Campioane”. Singurul club de caiac-canoe pentru copii și adulți din București, Kayak Champions, imbină recreaționalul cu performanța, lansează campania „Creștem Campioane”, menită...
»
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de...
»
Luni, 21 Iulie 2025
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
AdPlayers. info
85% dintre romani se consideră persoane religioase, in timp ce 14% spun că nu, iar 1% nu știu sau nu răspund, releva cel mai recent studiu INSCOP Research,...
»
Vineri, 18 Iulie 2025
Nouă țări dunărene își unesc forțele pentru a proteja sturionii
Cofinanțat de Interreg Danube Region Programme, proiectul, cu o durată de trei ani, va crea primul sistem transnațional de monitorizare a sturionilor din bazinul Dunării, punand bazele conservării pe termen lung a speciilor de pești migratori.
AdPlayers. info...
»
UM România marchează a-VIII-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi
Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă.
AdPlayers. info...
»
Joi, 17 Iulie 2025
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U. ...
»
Miercuri, 16 Iulie 2025
Aproape 80 % dintre adulți pot fi afectati negativ de aerul condiționat. Dyson vine cu o noua soluție de răcorire sănătoasa.
Potrivit celei mai recente cercetări Dyson, 43% dintre utilizatorii de aer condiționat participanți la studiu au raportat uscăciune sau iritație a gatului asociată cu expunerea la AC, iar 35% au suferit dureri de cap frecvente.
AdPlayers. info
Aerul...
»
Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei.
AdPlayers. info
Norocoșii...
»
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025.
AdPlayers. info
Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru...
»
Marti, 15 Iulie 2025
Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
AdPlayers....
»