PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Marti, 31 Octombrie 2017
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Credite:
Echipa...
»
Luni, 30 Octombrie 2017
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life. Credit. Sanofi / PR
adplayers.info
Promisiunea Sanofi este aceea de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza...
»
Vineri, 27 Octombrie 2017
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
DERO 2in1. E unul pentru doi!
Credite:
Creatie: Engines
Social media: Kubis interactive
PR: IMAGE PR
Media: Mindshare
Campania de toamna 2017 "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si...
»
"Marina Sturdza, Romanian Princess" elogiata in memoriam in The New York Times
Credit: New York Times / Facebook
Sub titlul „Marina Sturdza, Romanian Princess and Humanitarian”, unul din cele mai importante ziare americane, The New York Times, face un frumos elogiu al vietii si activitatii Printesei Marina Sturdza, la doua zile de la trecerea Sa la...
»
Joi, 26 Octombrie 2017
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
CREDIT: CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTERPRISES LTD., REPORTS RESULTS FOR THE THIRD QUARTER AND NINE MONTHS ENDED SEPTEMBER 30, 2017; HAMILTON, BERMUDA, OCTOBER 24.
Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in...
»
Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz reprezinta Romania la Eurobest
Foto: Thea Skelton, Director Dubai Lynx (stanga), Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions in Romania (centru), Andreea Ghenoiu, Jazz, Jurat roman Eurobest (dreapta). Credit: Cannes Lions Romania PR, Mealchemy.com.
Andreea Ghenoiu (foto,...
»
ParkLake a obtinut certificarea BREEAM Excellent
Credit: ParkLake / PR, Ogilvy PR
Sonae Sierra si Caelum Development si-au adaugat in portofoliu un certificat BREEAM cu calificativul Excelent obtinut de ParkLake, centrul comercial deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro...
»
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu 500 de panouri si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre parteneri
Cu 500 de panouri de publicitate si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre partenerii companiei
Credit: Ultravision.ro
adplayers. Iulian Toma
Fondata in anul 1999 si avand in prezent aproximativ 500 de panouri ...
»
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share. Credit: Pro TV / PR
adplayers. info
Luni seara, romanii au ales Gospodar fara pereche care a condus topul audientelor pe...
»
Marti, 24 Octombrie 2017
Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. "Audi as your sixth sense"
Credit: Audi
Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic este adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon, avant ca suport 211...
»
Luni, 23 Octombrie 2017
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
Credit: INNA – Ruleta, Youtube
“Ruleta” are deja 105 000 000 de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 000 000 de vizualizari in 8 luni de la lansare
adplayers.info
Audienta INNA este de peste 100...
»
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
Credit: TVR. Foto: Doru Ochea
Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv...
»
Joi, 19 Octombrie 2017
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Visuri la cheie (Pro TV) a facut o casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial. Credit: Pro TV / PR
A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului...
»
Miercuri, 18 Octombrie 2017
Noua campanie Hornbach "E randul tau!" semnata de Heimat Germania si derulata local de Mediaplus Intelligence (TV, online) si Kepi (outdoor)
Credit: Hornbach / PR ; Total PR
Comunicarea Hornbach „E rȃndul tau!” se va desfasura ȋn Romȃnia pe posturile de televiziune nationale, outdoor si online, de la jumatatea lunii octombrie si pȃna la sfȃrsitul anului....
»
Marti, 17 Octombrie 2017
Rusii de la Kerama Marazzi au intrat in Romania cu primul showroom monobrand
Credit: Delta Studio / PR
Kerama Marazzi este fabrica din Rusia a brandului italian Marazzi, achizitionat recent de un grup nord american, lider mondial in productia de placi ceramice (peste 150 milioane m2/an), cu fabrici in Italia, Spania si Rusia, utilizand tehnologie...
»
Luni, 16 Octombrie 2017
2 700 de voci de copii s-au intrecut pe doua locuri la concursul de dublaj Cinema City - Micile Voci Mari
Credit Cinema City youtube PR / Ranevents
adplayers. info
Giada Giardinelli si Gabriel Dobre sunt cei doi castigatori ai concursului „Micile Voci Mari”, relansat anul acesta de Cinema City Romania. Cei doi au fost premiati cu cate un...
»
Vineri, 13 Octombrie 2017
eJobs lanseaza trimestrial gratuit de resurse umane. We Are HR are 80 de pagini si 5.000 de exemplare
Revista care se intinde pe 80 de pagini va avea o frecventa trimestriala si va fi distribuita gratuit clientilor-companii ai eJobs, in aproximativ 5.000 de exemplare pentru fiecare numar. Editia tiparita a revistei va fi dublata de versiunea online, accesibila pe www.WeAreHR.ro,...
»
Joi, 12 Octombrie 2017
Sef nou la strategia GMP. De 11 ani in comunicare, Dana Pascu este noul Head of Strategy al agentiei
Cu o experienta de peste zece ani in strategic planning, potrivit agentiei, Dana Pascu este incepand din octombrie noul Head of Strategy al GMP Advertising, dupa ce a fost mai intai Senior Strategic Planner (2015) si Creative & Strategic Planning Director.
adplayers....
»
Stiinta ramane la Rogalski Damaschin PR. Agentia bate palma al doilea an cu Bucharest Science Festival
Agentia bate palma pentru pentru al doilea an consecutiv cu Bucharest Science Festival, primul festival din Romania al carui scop este popularizarea stiintei si tehnologiei in randul publicului larg, dar si sprijinirea educatiei stiintifice.
adplayers.info...
»
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru,...
»