PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Miercuri, 03 Octombrie 2007
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Mercury360 deruleaza campania pentru noul brand – Martinel – un produs pentru copii, de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania. Martinel este o gama de mezeluri pentru copii cu...
»
Marti, 02 Octombrie 2007
Brânza Nasal (Napolact) are o noua identitate
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Napolact lanseaza, sub un nou design, brânza fermentata cu pasta moale Nasal. Ambalajul de prezentare este integrat în noua identitate vizuala Napolact si se prezinta sub forma unei cutii de lemn, potrivit companiei, element de noutate pentru produsele...
»
Mediaedge:cia a câstigat licitatia media Baneasa Shopping City
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia responsabila cu dezvoltarea strategiei de comunicare si implementare media a contului Baneasa Shopping City in urma unei licitatii, desfasurata in mai multe etape, anunta oficialii de comunicare ai companiei....
»
Google numeste primul Vice President of Engineering pe Europa
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Google Inc. anunta numirea lui Nelson Mattos Ph.D. in functia de Vice President of Engineering pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Nelson Mattos va lucra in biroul Google din Zurich, Elvetia, si va fi responsabil de proiectele globale de tehnologie derulate...
»
“People are the internet’s killer application”
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Gianni Catalfamo, CEO Pleon Italia, este invitatul special al primei editii a Toolbox | Online Communication. Potrivit organizatorilor, evenimentul Evensys va reuni practicieni din relatii publice, jurnalisti de top, specialisti in domeniul online si bloggeri...
»
Cât si cum mai vrei sa traiesti? pe Internetics
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Internetics.ro. 2 octombrie 2007. Ultimele 3 zile de inscrieri. Gala Socitatii Civile ne aduce aminte Cat si cum mai vrei sa traiesti? pe Internetics, locul unde Internetul e mai viu ca niciodata.
Festivalul de comunicare online dovedeste asadar ca...
»
Luni, 01 Octombrie 2007
Brands&Bears în contul Capital
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Brands&Bears a dezvoltat noua comunicare a revistei Capital. Agentia de publicitate semneaza campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio.
Potrivit...
»
Starcom, Optimedia si MPG castiga "licitatia" Romanian Discovery Challenge
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Starcom, Optimedia si Media Planning Group sunt castigatorii editiei din acest an a Romanian Discovery Challenge, organizate de Cable Direct si Saatchi X. La eveniment au participat 16 echipe de cate trei persoane, reprezentand agentii de publicitate, agentii...
»
Spin Media a intrat si în lift
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Spin Media a achitionat recent o retea de panotaj in lifturi din Brasov, marindu-si prezenta in spatiul indoor si intrarea pe piata publicitatii in lifturi. Compania spune ca detine spatiu de expunere in 272 de lifturi in Brasov, pe o piata de aproximativ 400 scari...
»