PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Miercuri, 22 Martie 2006
Maggi pompeaza de 2 ori mai mult
( AdPlayers.ro ) „Cea mai complexa campanie de promovare a marcii Maggi” cum o numesc promotorii ei, derulata si anul trecut de nestle sub sloganul “Urmeaza-ti inima si castiga!”, revine. Una din campaniile din 2005 care ar putea avea toate sansele sa fie distinsa la EFFIE (daca a fost...
»
Unisol gateste cu ulei din prima presa
( AdPlayers.ro ) Bunge Romania scoate, primul ulei din prima presa de pe piata romaneasca. Potrivit reprezentantilor de relatii publice de la Saatchi & Saatchi, noul Unisol - din ulei de prima presa, contine doar uleiul obtinut prin simpla presare a semintelor de floarea soarelui si „este...
»
Rompetrol Fill&Go de la Odyssey
( AdPlayers.ro ) Odyssey Communication a realizat campania pentru noul serviciu lansat de Rompetrol - Fill&Go, primul serviciu de plata la pompa din Romania, dupa cum afirma reprezentantii agentiei de publicitate. Agentia a dezvoltat intreaga campanie de lansare, ce a presupus crearea...
»
Marti, 21 Martie 2006
2,5 miliarde lei de la "Bucovina pentru Bucovina"
( AdPlayers.ro ) Campania “Bucovina pentru Bucovina” a ajuns la momentul bilantului, conform agentiei de publicitate GMP. Programul a strans 2,5 miliarde de lei (250.000 RON – peste 70.000 EUR), din care 2,1 au fost folositi deja pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita,...
»
Nou Director Executiv Adjunct la Grey
(AdPlayers.ro ) Laura Tampa a fost numita de curand Director Executiv Adjunct al Grey Worldwide Romania, spun reprezentantii agentiei conduse de Mihail Vartosu. Tampa are o experienta de 11 ani atat pe piata de publicitate din Romania, cat si in regiunea Europei Centrale, Orientului Mijlociu si...
»
"Cainele" Prospero a pazit Gala Premiilor CRP
( AdPlayers.ro ) Agentia Prospero a pus in scena pentru a cincea oara Gala Premiilor Clubului Roman de Presa. Evenimentul a fost gazduit in vineri, 17 martie de catre Sala Auditorium a Muzeului National de Arta al Romaniei. Si a fost a fost transmis in direct pe postul TVR 1.
Potrivit...
»
Luni, 20 Martie 2006
Olimpiadele Comunicarii "recolteaza"
( AdPlayers.ro ) Astazi a pornit campania nationala de recoltare de “sange proaspat” pentru comunicare. Organizatorii Olimpiadelor Comunicarii, seria anuala de competitii practice adresate tinerilor care isi doresc o cariera in industria de comunicare, anunta ca in perioada 20 martie – 07...
»
Vineri, 17 Martie 2006
IAA Romania scade taxa de filmare
( AdPlayers.ro) International Advertising Association (IAA ) Romania a obtinut ieri reducerea taxei pentru utilizarea locurilor publice pentru filmare in Bucuresti, se arata intr-un comunicat remis astazi AdPlayers si AdPlayers.ro .
Schimbarea are loc in urma discutiilor purtate in sedinta...
»
Joi, 16 Martie 2006
Grapefruit deschide birou la Bucuresti
( AdPlayers.ro ) Grapefruit, una dintre cele mai importante agentii de consultanta pentru branding si design interactiv, a deschis un birou in Bucuresti, condus de Stefan Liute, Strategy Director si co-fondator Grapefruit.
Infiintata in 1999 la Iasi, Grapefruit (www.grapefruit.ro) este...
»
Fantome la RoBlogFest 2006 ?
( AdPlayers.ro ) Aflata la o prima editie, RoBlogFest 2006, prima competitie a blogurilor romanesti ce s-a incheiat si cu un eveniment de premiere la scena deschisa, a dovedit ca “blogosfera” romaneasca are ceea ce publicitatea isi doreste in fiecare an la Ad’Or. Etica.
Chiar daca nu a avut...
»
Aroma Selected de la Saatchi & Saatchi
( AdPlayers.ro ) “Selected Univers”, cel mai nou spot pentru brandul Selected de la Elite da drumul “secretului aromelor”, imbinand transformari prin foc si inghet. “Selected Univers” ruleaza pe 9 statii TV, iar campania se deruleaza in paralel si pe print si OOH.
Apeland la o...
»
Miercuri, 15 Martie 2006
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
( AdPlayers.ro ) In urma unei licitatii de publicitate realizat de catre Nestle, managerii companiei au ales sa incredinteze agentiei Leo Burnett comunicarea brandului Joe, sustin oficialii agentiei de publicitate intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro
Parteneriatul dintre...
»
Saatchi & Saatchi are un nou Creative Director
( AdPlayers.ro ) Saatchi & Saatchi are un nou Creative Director. Mihaela Pascu ( foto) a fost promovata in functia de Creative Director a agentiei de publicitate condusa de Radu Florescu. Ea il inlocuieste pe fostul director de creatie Razvan Lazar, care lucreaza acum pentru Brightness....
»
Marti, 14 Martie 2006
Bergenbier Q-Pack Next Generation merge pe un plus de 10%
( AdPlayers.ro ) Lansat in anul 2004, Bergenbier introduce pe piata noul Q-Pack „Next Generation” aducand imbunatatiri ambalajului QPack. Potrivit companiei, noul Q-Pack pastreaza caracteristicile vechiului Q-Pack, dar are un nou design, „este mai elegant si prezinta un avantaj de natura...
»
Media Insight a castigat Michelin
( AdPlayers.ro ) Media Insight a castigat Michelin pe sapte tari. Agentia de media a fost desemnata pentru sa adiministreze contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si Bosnia-Hertegovina.
Potrivit...
»
RMG Connect a lansat EuroLine Style pentru Euroline Retail Service
( AdPlayers.ro ) RMG Connect, divizia de BTL a agentiei de publicitate Scala JWT, a crreat si implementat in Romania evenimentul de lansate al EuroLine Style, primul card de credit umanitar, de la Euroline Retail Service.
RMG Connect este divizia de BTL a agentiei de publicitate Scala JWT...
»
Luni, 13 Martie 2006
ZenithOptimedia a avut cea mai mare crestere internationala in 2005
( AdPlayers.ro ) Agentia ZenithOptimedia a fost declarata de catre Advertising Age "Agentia de media a anului 2005 la nivel global". Titlul oferit de saptamanalul de publicitate, marketing si media care a facut o istorie de peste 75 ani reprezinta o rasplata a faptului ca...
»
Vineri, 10 Martie 2006
Sumarul "Marcii" de sambata
( AdPlayers.ro ) “Marca inregistrata” a dezvaluit astazi AdPlayers.ro ce vom vedea maine pe TVR2, incepand cu ora 20.30 .
La “Asa DA, asa NU” realizatorii emisiunii au pregatit comentarii la spoturile Dorna "Insula" si Samsung - HAT. Cei care isi apara spoturile sunt Adela Dan (McCann...
»
Joi, 09 Martie 2006
Notorious semneaza "Lansare de mama focului" pentru Bosch Security Systems
( AdPlayers.ro ) Notorious Advertising a organizat recent “Lansare de mama focului” (mesh lansare alaturat)- evenimentul de lansare in premiera a centralei de detectie incendiu FPA 5000, cel mai nou produs al diviziei Bosch Security Systems in Romania, dupa cum anunta reprezentantii...
»
Regie "Stapanul Inelelor" pentru Borsec
( AdPlayers.ro ) Grey Worldwide Romania a lansat pentru Romaqua Group “o noua campanie de imagine care reflecta valorile relevante ale marcii Borsec - energie, dinamism, vitalitate si revigorare” spun reprezentantii agentiei de publicitate.
Contul Romaqua/ Borsec a fost castigat de catre...
»