PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Vineri, 06 Mai 2005
Cu “MemoPlus – Iti merge mintea” la Friends Advertising
( AdPlayers.ro ) Friends Advertising deruleaza campania publicitara pentru MemoPlus, un OTC de la Walmark care imbunatateste capacitatea de concentrare si memoria. Potrivit agentiei intreaga campanie se deruleaza In jurul sloganului “MemoPlus - |ti merge mintea.”
Walmark Romania a avut...
»
Graffiti BBDO dezbraca manechinele de la River Woods
( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO deruleaza o campanie care a lasat manechinele de la River Woods dezbracate. Spre deosebire insa de "grupul manechinelor" reale, promotia agentiei din Cotroceni utilizeaza manechine care n-au baut niciodata apa plata cu lamaie.
"manechine", River Woods,...
»
Domo de primavara de la Odyssey
( AdPlayers.ro ) Noua campanie pentru Domo - "Tii la aparatele de marca?" este semnata de Odyssey Communication. Agentia de publicitate a intrat in al doilea an de existenta si vrea sa-si mentina "cel mai tare start-up din oras" dupa cum spun chiar reprezentantii sai.
"Tii la...
»
Joi, 05 Mai 2005
"Branding" de Europa in Romania Studenteasca
( AdPlayers.ro) Sub sloganul „Zilele Europei Bucura-te, Reflecta, Asculta!” Asociatia Studentilor Europeni – AEGEE Bucuresti organizeaza in perioada 9-10 mai evenimentul Zilele Europei 2005 ce cuprinde o serie de manifestari dedicate sarbatoririi celei de a cincizeci si cincea aniversari a...
»
Miercuri, 04 Mai 2005
ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann
( AdPlayers.ro ) Kandia-Excelent a lansat campania pentru batonul de ciocolata ROM. Derulata sub sloganul „Senzatii tari din 1964” campania este realizata in parteneriat cu McCann Worldgroup Romania.
"Rockerul", Rom, Kandia-Excelent, McCann / Creative Services
„Cu o reteta din...
»
ARBOmedia vinde publicitatea Autoshow
( AdPlayers.ro ) Portofoliul de presa al ARBOmedia s-a imbogatit cu revista Autoshow, cotidianul Viata Libera Galati si primul ghid TV gratuit Oblique Magazin.
Bilunarul Autoshow are, potrivit regiei de publicitate, o audienta de 112.000 cititori in medie pe editie, din care publicul...
»
Publicis Dialog a castigat doua pitch-uri pentru L&M si Marlboro
( AdPlayers.ro ) Publicis Dialog, parte a grupului Publicis Romania, a castigat doua pitch-uri in urma unei licitatii la care potrivit reprezentantior sai, au participat alte 4 agentii.
Agentia va organiza evenimentul “L&M Transglob” promovind una din valorile de baza ale brandului de...
»
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
( AdPlayers.ro ) Gandul intra pe piata angajand profesionisti in comunicare. Identitatea de marca este semnata de consultantii de brand de la Grapefruit. Consultantul de brand a creat identitatea vizuala si designul de ziar pentru Gandul in mai putin de o luna si, asa cum afirma...
»
Ad'Or 2005 "inchide casa" in doua zile
( AdPlayers.ro ) Doar doua zile ne mai despart de data de 6 mai – ultima a inscrierilor in Festivalul de Publicitate Ad'Or 2005, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie, cu conditia ca acestea sa nu fi fost inscrise in trecut in festival.
Unul dintre cele mai...
»
Marti, 03 Mai 2005
Sange proaspat pentru comunicare
( AdPlayers.ro ) Daca aveti nevoie de “sange proaspat” in relatii publice, publicitate, comunicare institutionala sau comunicare politica, trebuie sa-i cunoasteti pe castigatorii Olipiadelor Comunicarii cat mai curand.
Cativa reprezentanti din industria comunicarii reale i-a...
»
Headvertising creste cozonac cu Grania
( AdPlayers.ro ) Headvertising a rupt tavile de cozonaci facuti cu faina Grania "care creste de nu se mai opreste". Marca i-a avut nas de botez pe FutureBrand - agentia de consultanta de brand a grupului McCann. Tandemul Future Brands / Headvertising a fost ales de catre Pambac sa...
»
Luni, 02 Mai 2005
Internetics mai vrea si (se) mai poate
( AdPlayers.ro ) Internetics nu s-a multumit cu doar 208 inscrieri in festivalul de comunicare digitala inregistrate vineri seara, inainte de intrarea in minivacanta de Pasti. Perioada de inscriere in concursul Internetics se prelungeste pana vineri, 06 mai, ora 18:00. Organziatorii vor mai multi...
»