PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Joi, 09 Iunie 2016
McCann Bucuresti in presa americana. "Brave Cut" pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Campania „Brave Cut” / Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK .
Agentie: McCann Bucharest
adplayers. Iulian Toma
Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul , campanii care au facut sa...
»
Miercuri, 08 Iunie 2016
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
spot TV: Gostat / Cris - Tim
sursa: youtube/Cris-Tim Media,
Agentie: Bloom Communication
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication –...
»
Marti, 07 Iunie 2016
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia din peluza.
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia.
foto: Octavian Pescaru.
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate...
»
Luni, 06 Iunie 2016
Adrian Moraru, IPP: "Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei "minuni"
adplayers. Iulian Toma
„Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei „minuni” afirmaAdrian Moraru, director general adjunct al Institutului de Politici Publice, organizatie care face eforturi pentru implicarea tuturor partilor in intrarea in...
»
Constructie "temporara" gigantica in Piata Victoriei. 3 mesh-uri pe prisma cu latura 40m si inaltime 10m
„Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului....
»
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Spot TV Activia
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale...
»
Vineri, 03 Iunie 2016
Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
SAP Exchange Media promite eficienta si simplificare
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
adplayers. Iulian Toma...
»
Miercuri, 01 Iunie 2016
Platforma de evenimente de continut "In the News" se va baza pe parteneriate relevante si taxa de acces
Modelul economic al seriei de evenimente „In the news”, platforma de evenimente de continut lansata recent de agentia News.ro, se va baza atat pe taxa de acces la evenimente cat si pe parteneriate relevante pentru continutul fiecarei conferinte. Prima conferinta din seria de...
»