PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Luni, 18 Iunie 2007
IAA Worldwide a anuntat o noua identitate si noul iaaglobal.org
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
International Advertising Association (IAA) si-a anuntat o noua identitate de corporatie, se arata intr-un comunicat remis AdPlayers de catre oficialii organizatiei mondiale cu sediul central la New York.
Anuntul coincide cu intalnirea Comitetului Executiv...
»
Vineri, 15 Iunie 2007
Noaptea Devoratorilor de Publicitate scoate 500.000 EUR din Bucuresti si de pe Litoral
Raluca Radesean (foto), Manager la la Zero Events, organizatorul NDP la Bucuresti si pe Litoral
(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)
Noaptea Devoratorilor de Publicitate (NDP) estimeaza un buget de 500.000 EUR numai in urma spectacolelor de la Bucuresti si in 8 spectacole care se vor derula pe...
»
Walmark, in licitatie de media regionala, pentru 2008
(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)
Walmark face licitatie pentru desemnarea unei singure agentii de media ce va gestiona bugetul de planificare si cumparare de media pentru anul 2008, anunta oficialii de comunicare ai licitatiei regionale. Walmark reprezinta un cont de publicitate semnificativ...
»
AD(D)VERITAS a lansat campanie Rigips
(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)
Agentia de publicitate AD(D)VERITAS a lansat o campanie nationala pentru clientii Rigips Romania incepand cu 11 iunie a.c., utilizand majoritatea mijloacelor media: tv, radio, presa de specialitate si publicitate on line.
Potrivit companiei, Rigips...
»
Starcom Romania a castigat Diageo
(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)
Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, se arata intr-o comunicare a agentiei treimisa ADPLAYERS.RO.
“Castigarea acestui cont a insemnat pentru compania noastra un challenge pe...
»
Joi, 14 Iunie 2007
Buget de 1,5 Mil. EUR pentru IAA European Summit
FOTO: Echipa organizatoare IAA European Summit 2007, de la stanga la dreapta : Victor Dobre - Director Executiv IAA Romania, Felix Tataru – Presedinte IAA Filiala Romania (Presedinte, GMP Group), Diana Flutur - Director de Proiect IAA Europeana Summit 2007 in cadrul...
»
TEMPO sustine 15 tineri creativi la Cannes Lions, cu un buget care se ridica la aproximativ 20.000 EUR
(ADPLAYERS:RO, Iulian Toma)
„Proiectul 15forCANNES este pentru generatia tanara o sansa de a-si creste propria sa valoare si de a impune idei si tendinte noi pe piata”, declara Miguel Goncalves, Director de Creatie la Tempo si Project Manager al „15forCANNES”....
»
Apa Nova salveaza oamenii de zapada cu GMP PR
(ADPLAYERS.RO, Irina Toma)
Obiectivul campaniei “Salveaza oamenii de zapada”, realizata de GMP PR pentru Apa Nova, a fost sarbatorirea Zilei Internationale a Mediului, prin sensibilizarea publicului asupra temei din acest an: incalzirea globala.
“Campania de Ziua...
»
Ex Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi
(ADPLAYERS.RO, Irina Toma)
Mihai Scortea este noul New Business Director la Saatchi&Saatchi, anunta oficialii de comunicare ai grupului de marketing si comunicare. Potrivt sursei, din noua sa pozitie, Scortea (35 de ani) va avea ca principala responsabilitate identificarea oportuntatilor...
»
Miercuri, 13 Iunie 2007
Primim de la un "Lider national in publicitate si marketing online"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Ca stergem sute de emailuri nedorite in fiecare zi, fara o cerere prealabila de accept pentru comunicarile comerciale, nu mai este deja niciun fapt iesit din comun. Dar faptul ca stergem mailuri nesolicitate si in cazul unui „lider national in publicitate si...
»
Brand Manager nou la Toyota Romania
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Irina Izota s-a alaturat echipei de marketing din Toyota Romania ca Brand Manager, anunta oficialii de comunicare ai companiei.
Potrivit sursei, Irina Izota are o experienta de 6 ani in marketing si a lucrat ca Brand Responsible la Autoitalia si Brand Manager la...
»
FRIENDS Advertising castiga o promotie extrema Rexona Men
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
FRIENDS Advertising anunta castigarea celei mai recente campanii promotionale REXONA MEN pentru UNILEVER SCE, spun oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate formate in jurul nucleului creativ Sorin Tranca – Bojan Spasic.
Potrivit...
»
Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Scala JWT a abordat la 360° campania “Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba”, se arata intr-un comunicat al agentiei remis AdPlayers.ro .
Pentru a sustine noua comunicare TV si outdoor Jacobs 3 in 1, agentia spune ca a ales medii mai putin...
»
Sorin Psatta, Graffiti BBDO: 'piata romaneasca este inca populata mai degraba de produse decat de branduri'
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Rezultatele cercetarii subliniaza faptul ca piata romaneasca este inca populata, din punctul de vedere al consumatorului anului de gratie 2007, mai degraba de produse decat de branduri...”, spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti...
»
Noua grila de vara, la Prima TV
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Gina Pistol si Bogdan Talasman in “Campionatul Suporterilor”, din 27 iunie
Potrivit postului de televiziune, din 27 iunie atmosfera din tribune si din talk-show-urile sportive se va muta intr-o emisiune de divertisment, la Prima TV....
»
Kandia-Excelent: cel mai dulce moment Cadbury Schweppes din 300 Mil. EUR
(ADPLAYERS.RO, Irina Toma)
Cadbury Schweppes anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor, de la Kandia NV, prin subsidiara acesteia, Axis Investments Ltd, si de la Meinl Bank AG, care detinea actiunile...
»
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
(ADPLAYERS.RO, Irina Toma)
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna. Conceputa pentru a continua stilul de comunicare Orange, potrivit reprezentantilor agentiei, campania “Orange Young” a adus o premiera ca productie realizata...
»
Vineri, 08 Iunie 2007
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Heineken a lansat noua campanie de comunicare - Heineken served Extra Cold, in care lupta impotriva incalzirii locale, anunta oficialii de comunicare ai campaniei de la Ogilvy Public Relations.
Consumatorii sunt invitati sa experimenteze noua senzatie...
»
Editorial: Regula jocului in publicitatea pe Internet
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Ce se va intampla dupa 1 septembrie in publicitatea pe Internet? Se vor respecta standardele adoptate de catre Asociatia IAB, ce-i drept, cu statut de recomandari si nu de obligatii?
Sa luam cazul unui Client de publicitate care nu este membru al Asociatiei...
»
Joi, 07 Iunie 2007
Scala JWT si-a luat 3 oameni la Media, Client Service si Planning
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Scala JWT a angajat un planner - Armand Dragu, un media executive - Lucian Fatu si un account executive - Camelia Anghel, pentru a intari resursele agentiei, anunta reprezentantii companiei de publicitate.
“Am cautat in ultimele cateva luni sa...
»