PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Marti, 20 Iunie 2006
Tino Furtuna lanseaza Factor interactiv
.
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
Unul din putinele studiouri de productie publicitara din piata care ofera clientilor sai o solutie integrata pentru productie (productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica), asa cum se...
»
400.000 - 500.000 EUR pe an, in piata marketingului online cu permisiune
( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Piata marketingului online cu permisiune se ridica la aproximativ 400.000 - 500.000 EUR pe an, a declarat pentru AdPlayers, Orlando Nicoara (foto)- General Manager, netBridge, cea mai mare companie din Romania care isi...
»
Luni, 19 Iunie 2006
Boom TV la GMP si Media Investment
. .
.
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Boom, platforma digitala TV de la DTH Television Group, deruleaza incepand din luna mai o campanie semnata de GMP. Colaborarea dintre GMP si DTH Television Group a inceput in urma unei licitatii desfasurate in vara...
»
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
.
( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co. Filiala Eckes-Granini Romania a fost infiintata de Eckes-Granini International, liderul european in productia de sucuri...
»
"Sportul nu mai inseamna doar fotbal"
(AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Fotbalul va fi intotdeauna sportul rege, insa nu ar trebui sa fie singurul reper pentru alegerea spatiilor de expunere a mesajelor publicitare, arata Media Planning Group (MPG), in urma unui studiu recent, operat de divizia de marketing...
»
Sambata, 17 Iunie 2006
"Asculti.Simti.Povestesti." Romtelecom
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Turneul „Povestea trebuie spusa”, organizat anul trecut de Romtelecom, isi continua anul acesta seria cu „Asculti. Simti. Povestesti.” Seria de evenimente se va desfasuara in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006 si va cuprinde orasele...
»
Vineri, 16 Iunie 2006
Unde beau adolescentii?
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
Demarata de Asociatia “Berarii Romaniei” impreuna cu Institutul pentru Cercetarea si Prevenirea Criminalitatii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane (ICPC – IGP) , campania „Alcoolul nu te face mare”, s-a desfasurat...
»
"Mai bine acasa" cu Alexandrion
. . .
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
Papaya Advertising deruleaza o noua campanie de imagine pentru Alexandrion. Noul spot TV „Mai bine acasa” se deruleaza pe televiziune, la TVR1, pe toata dura CM Fotbal 2006 din Germania, sustin oficialii agentiei de...
»
Campanie MIE anti-spaga
. . . .
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Ministerul Integrarii Europene ( MIE) in colaborare cu Ministerul Justitiei si Ministerul Administratiei si Internelor a declansat campania „EU nu dau si nu iau spaga”. Proiectul se va derula in perioada 13 iunie –...
»
Joi, 15 Iunie 2006
"O vena" de ajutor, donarii de sange
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Agentia de publicitate Brands & Bears „a donat” pentru Ziua Internationala a Donarii de Sange (14 iunie) posterul „Fa un gest impotriva mortii! Doneaza sange”. Brieful a cerut un mesaj simplu, destept si foarte de impact, spun...
»
"Film mut" cu Prigat Pulpa Limonada
. . .
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Leo Burnett a semnat un „film mult” pentru campania de lansare a noului Prigat Pulpa Limonada. Campania de comunicare, spun reprezentantii agentiei, se incadreaza sub pozitionarea Prigat – Energie Naturala, fiind vorba despre...
»
"O carte cumplita" despre cenzura
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
,,Este o carte cumplita prin volumul de informatii pe care il integreaza, dar necesara pentru a intelege ce ni s-a intamplat, ce ni se intampla si de unde apare obsesia unanimitatii la toti tiranii, mai vechi ori mai noi”, a...
»
Senior expat la FRIENDS Advertising
( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
FRIENDS Advertising, “cea mai mare agentie mica din Romania”, cum ii place sa se autointituleze agentiei de publicitate infiintata in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca, are noi seniori la creatie. Pe langa Razvan...
»
Miercuri, 14 Iunie 2006
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
. . .
( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )
Leo Burnett semneaza campania de comunicare pentru noul design al marcii Bergenbier. Pe langa spotul TV „Pisoii”, campania de publicitate este sustinuta, de executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing....
»
Saatchi&Saatchi X: shopper marketing
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
Grupul de companii prezidat de Radu Florescu arunca o noua companie in duelul pentru bugetele de marketing si comunicare. Lansata oficial, la sfarsitul saptamanii trecute si in Romania, oficialii Saatchi & Saatchi X, spun ca agentia...
»
Marti, 13 Iunie 2006
Dan Chisu sedus de Margaritar
.
.
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
The Ad Store a inceput derularea unei noi campanii de imagini pentru contul Margaritar de la Agrana. Potrivit unor surse apropiate licitatiei de publicitate care a avut loc in urma cu cateva luni, pe langa The AdStore, la...
»
Rugby in echipa Brands&Bears
. .
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
Federatia Romana de Rugby si Brands&Bears comunica unul dintre cele mai importante evenimente sportive ale anului, din Romania, meciul-test dintre Romania si Franta. Agentia a dezvoltat vizualul meciului, comunicat prin...
»
Bergenbier la colectare selectiva in Blaj
( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )
Bergenbier va investi 40.000 EURO in colectarea selectiva a deseurilor, la Blaj. Interbrew, cu sprijinul Primariei Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber au stabilit un parteneriat prin care initiaza o campanie de...
»
Sapte oameni noi la Y&R / Team
( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )
Y&R / Team Advertising a anuntat nu mai putin de sapte oameni noi in echipa agentiei de publicitate. Potrivit agentiei, Bogdan Tataru (foto), recent numit Account Director Y&R / Team Advertising a parasit postul de...
»
Luni, 12 Iunie 2006
Den Braven adera la Concepto
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru noua sa gama de adezivi Fix Flex.
Conformandu-se sloganului Concepto, ‘’We build a world of brands’’, spun reprezentantii acesteia, agentia a realizat...
»