PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Vineri, 10 Iunie 2005
Headvertising deschide drumul sanctiunilor publice in copierea reclamelor
( AdPlayers.ro ) In urma unei investigatii intreprinse de Capital, agentia de publicitate Headvertising a anuntat astazi intreruperea contractului de munca cu Art Director-ul responsabil pentru vizualul reclamei la noul show-room Smart. Reclama respectiva prezenta evidente asemanari cu o...
»
Starlink a castigat contul de media Cristalex
( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate Starlink se ocupa de dezvoltarea strategiei de media pentru brand-ul Campari apartinand companiei Cristalex. O parte din contul de media, Campari red passion, se “cheltuie” in perioada iunie – iulie pe posturile de televiziune: Pro TV, Pro Cinema,...
»
Joi, 09 Iunie 2005
Finans Credit Ipotecar mareste perioada de rambursare cu Maximize
( AdPlayers.ro ) Maximize Communications deruleaza pentru Finans Credit Ipotecar campania pentru creditul ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani. Dupa cum au declarat pentru AdPlayers reprezentantii agentiei de publicitate, campania se desfasoara in perioada 8 iunie si 8 iulie....
»
Casa Lux a mai tras o "carticica" in 150.000 de exemplare
( AdPlayers.ro ) Casa Lux a tras inca o aparitie din Colectia Carticica Practic(a). Carticica “Dulceturi si deserturi cu fructe” este a opta aparitie din aceasta colectie si s-a tiparit in 150.000 de exemplare. Potrivit editorului, publicatiile din colectia Carticica Practica sunt full...
»
Lowe gaseste arma unei "crime" pe santierul campaniei Selectiv
( AdPlayers.ro ) Lowe & Partners deruleaza incepand cu luna mai campania de imagine a revistei “SELECTIV in constructii si amenajari”. Dupa cum ne transmit reprezentantii agentiei, revista este un ghid practic “de conversatie”, pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau...
»
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
( AdPlayers.ro ) Scala JWT face “Gustul care te prinde vara” pentru mai multe tari din Europa Centrala si de Est. Agentia continua comunicarea pentru gama produselor all-in-one din portofoliul Kraft, sub marca Jacobs, ca urmare a pitch-ului regional castigat in 2004. Dupa recenta campanie...
»
Miercuri, 08 Iunie 2005
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori "Discriminarea ucide vise"
( AdPlayers.ro ) Aproape 9 romani din 10 au vazut de 11 ori campania impotriva discriminarilor. Semnata de agentia de publicitate Lowe si derulata cu ajutorul agentiei de media Initiative „Discriminarea ucide vise” a fost vizibila potrivit celor doua agentii, in medie, de 11 ori pentru...
»
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Dacia Service intitulata “Pasionatul”. Campania se adreseaza in principal posesorilor de autoturisme Dacia dar si ai altor marci, obiectivul fiind de a-i convinge sa aleaga serviciile oferite de reteaua Dacia Service. Spotul...
»
Marti, 07 Iunie 2005
Gustul Pepsi Light este "fabricat" in reteaua BBDO
( AdPlayers.ro ) Campania Pepsi Light a ajuns si in Romania. Demarata international la 1 aprilie, campania realizata in Franta de CLM BBDO a ajuns de curand si in tara noastra. Sub sloganul “Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light!”, noua campanie este implementata de Graffiti...
»
Scop "computerizeaza" marketingul direct prin Create Direct
( AdPlayers.ro ) Scop Computers deruleaza prin Create Direct un program de marketing in jurul catalogului de produse Scopware al distribuitorului de produse si servicii IT&C. Agentia specializata in solutii end-to-end de marketing direct dezvolta campania de mentinere a relatiei cu clientii si...
»
Ogilvy pune siguranta pe Volvo
( AdPlayers.ro ) Euro Intertrade Corporation a ales sa comunice Volvo in Romania pentru urmatoarea perioada cu Ogilvy & Mather. „Suntem foarte bucurosi ca am gasit partenerii carora sa le putem incredinta comunicarea pentru Volvo” a declarat Lavinia Huidan – Presedinte, Euro Intertrade...
»
Western Union "prinde distractia" caravanei de la Mercury Promotions
( AdPlayers.ro ) Western Union a lansat sub sloganul “Prinde distractia, nu scapa premiile!” a doua editie a Caravanei Western Union. Derulata impreuna cu Mercury Promotions actiunea este un tur de informare despre modul de utilizare a transferurilor de bani si va fi itinerata, potrivit...
»
Festivalului International Tuborg trimite 42.000 de lei noi (dar grei) in Banat
( AdPlayers.ro ) Festivalul International Tuborg va trimite sinistratilor din Banat 420 de milioane lei, sau 42.000 de lei noi dupa noul „rebranding” al monedei nationale, incepand cu 1 iulie.
Editia din acest an a festivalului a oferit vizitatorilor sansa de a contribui la refacerea zonei...
»
Bancpost a aprobat "imprumutul pentru locuinta" de la Scala JWT
( AdPlayers.ro ) Bancpost a aprobat “creditul” la campania “imprumutul pentru locuinta” cerut de Scala JWT. Agentia de publicitate a creat noua campanie “Cea mai buna mutare”, desfasurata in cadrul noii colaborari semnate de Bancpost si Scala JWT pe categoria Imprumutului pentru Locuinta....
»
Luni, 06 Iunie 2005
Omo comunica noul concept "Murdarirea este buna"
( AdPlayers.ro) OMO lanseaza in Romania campania care revolutioneaza comunicarea pe piata detergentilor si mentalitatea consumatorilor. "Murdarirea este buna" este noul concept sub care va comunica detergentul produs si comercializat de Unilever. OMO crede ca Murdarirea este...
»
Tempo s-a mutat in Primaverii
( AdPlayers.ro ) Tempo Advertising s-a mutat de cateva zile in Primaverii. Pictor Barbu Iscovescu nr.2 este noua adresa la care poate fi gasita una dintre cele mai importante agentii de publicitate locale din Romania.
Si, pentru ca, pana astazi, site-ul agentiei nu a fost inca...
»
Vineri, 03 Iunie 2005
Iveco a fost convinsa de drive testul cu Global Media
(AdPlayers.ro) Castigatoarea licitatiei Iveco organizata de curand este Global Media, a declarat pentru AdPlayers Gabriela Buzescu de la Iveco SpA Romania. Agentia este cea “care a prezentat ideea cea mai apropiata de ceea ce ne doream” a mai spus oficialul.
“Tot ei au facut si...
»
35.000 de vizitatori la "o comunitate vibranta de femei de toate varstele"
( AdPlayers.ro ) 121.ro numara peste 60.000 de membri activi si peste 35.000 de vizitatori unici si peste 260.000 de pagini afisate in fiecare saptamana, dupa cum declara pentru AdPlayers Daniela Fugaru, reprezentanta “comunitatii online a femeilor senzationale".
“Portalul numara, insa, mai...
»
Graffiti BBDO a pus ochii pe locul 2 la Ad’Or 2006
( AdPlayers.ro ) “Si in acest an, Graffiti BBDO s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate din Romania la cea de-a cincea editie a festivalului Ad'Or” spun reprezentantii agentiei intr-un comunicat remis AdPlayers.
« Scopul nostru a fost indeplinit: sa pastram podiumul. Deci...
»
Joi, 02 Iunie 2005
"Asta la audienta" radio pe 25 – 35 ani
( AdPlayers.ro ) Audienta in randul bucurestenilor cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani este dominata de Radio Guerrilla cu o cota de piata de 5,5%, urmata de Radio Romantic (4%), Radio Star (1,6%), Radio Total (1,5%) si InfoPro (0,2%) spun oficialii postului radio Guerrilla citand cel mai...
»