PUBLICITATE:
ARHIVA
2025
IAN | FEB | MAR |
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Arhiva - Februarie 2025
Marti, 11 Februarie 2025
30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
AdPlayers. Info
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing...
»
Luni, 10 Februarie 2025
7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
AdPlayers. info
Cand spui Super Bowl, in minte iti...
»
Spectacolul Festivalului Sanremo, in direct la TVR, intre 11 si 15 februarie
La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul.
AdPlayers. info
La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul. In...
»
Vineri, 07 Februarie 2025
1 din 2 romani au inceput sa-si puna in miscare planurile pe 2025. Tot 1 din 2 au uitat ce-au stabilit la sfarsitul lui 2024. Reveal Marketing Research.
Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
AdPlayers. info
53% dintre romani au inceput deja sa-si puna diferite planuri...
»
3 din 5 angajati folosesc instrumente AI la locul de munca, iar 1 din 4 nu au incredere deplina in deciziile sale
Potrivit sondajului Bestjobs realizat in luna ianuarie 2025 pe un esantion de 784 de utilizatori de internet, daca 55% dintre angajati declara ca au un grad mare de incredere, 24% spun ca AI ofera uneori rezultate eronate, iar 21% nu au prea multa incredere in recomandarile sale....
»
Miercuri, 05 Februarie 2025
Bilant 2024: Crestere FMCG si Electro-IT dupa doi ani de contractie a volumelor
Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul...
»
Marti, 04 Februarie 2025
De 10 ani pe piata romaneasca, Horeca Trading Distribution tinteste o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro in 2025 si extinderea in Grecia si Polonia
„Astazi, ne adresam in special companiilor mici si mijlocii de la nivel local, dar in ultimii ani am reusit sa ajungem si la jucatorii de pe pietele din Bulgaria si Ungaria prin intermediul marketplace-urilor si in curand vom ajunge prin acelasi proces si in Polonia si Grecia....
»