Arhiva - Aprilie 2016
« 1 2
Miercuri, 13 Aprilie 2016
Franc cheltui, franci primesti. Loializare ClickShop, garantata de Telekom.
Garantat de Telekom, magazinul online clickShop.ro isi rasplateste clientii cu bani. adplayers. info Loializare aniversara de 5 ani la ClickShop.ro. Magazinul online recomandat de Telekom Romania, anunta lansarea primului sau program de loializare, intitulat Franc,...
Marti, 12 Aprilie 2016
Incendiu la Metrou Piata Romana de la un tablou. Panourile de publicitate sunt ignifugate?
Actualizare.  Incendiul a fost stins. A izbucnit in jurul orei 15,.30 si a durat 20-30 de minute. Incendiu la metrou la Piata Romana de la un tablou electric, anunta astazi Realitatea TV. Circulatia a fost deja oprita temporar. Potrivit postului, sursa este un tablou...
Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
sursa foto: phoenixmedia.ro De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia...
Membru CNA solicita DNA numele televiziunilor din Dosarul Candidatului PNL la Primaria Capitalei, Ludovic Orban
foto: Alexandru Jucan, Secretar de Stat si Membru in Consiliul National al Audiovizualului  adplayers. Iulian Toma  Valentin-Alexandru JUCAN, Secretar de Stat si Membru in Consiliul National al Audiovizualului solicita DNA numele televiziunilor din dosarul...
Luni, 11 Aprilie 2016
Nou Marketing & Communication Director pentru medicina integrativa de 12 mil. euro pe an
sursa foto: Secom Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu (foto sus) in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David (foto dreapta) pe pozitia de Trade Marketing Manager....
Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale" semnata de Ogilvy & Mather Romania
Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate...
Vineri, 08 Aprilie 2016
Surse: Vlad Ruta, Panama. Drept la replica.
sursa foto: Vlad Ruta. Intr-un email primit pe adresa adplayers, Vlad Ruta face diferenta intre manager si investitor in dreptul la replica pentru un interviu publicat intr-o publicatie online. Contactat de catre adplayers, Vlad Ruta a confirmat trimiterea dreptului la replica unui...
Peste 8000 de elevi, parinti si profesori voluntari la "Ziua Buna! Ziua Voluntarilor Mici"
Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro. adplayers. info Peste 8.000 de participanti de la 74 de scoli din 5 judeteale tarii au participat, sambata, 2 aprilie, la activitati de impadurire, plantari, ecologizari, precumsi...
Afisaje din Epoca de Aur scoase la licitatie
  Afisaje din "Epoca de Aur" scoase la licitatie adplayers. Iulian Toma Adevarata fresca in imagini a Epocii de Aur, asa cum era denumita perioada inainte de decembrie ’89, o selectie de afise care se remarca pe alocuri prin umor au fost scoase la...
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick (in Romania prin McCann PR)
adplayers. Iulian Toma Buget de comunicare pe retail castigat  pe 9 piete  de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren Management Europe, francizatul exclusiv al...
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Ancheta zaharului la Pro TV: 3.8 puncte de rating si 14.5% cota de piata in publicul comercial
Ancheta dulce despre realitatea amara a zaharului a atras 3.8 puncte de rating si 14.5% share in publicul comercial la “Romania te iubesc” de la Pro TV adplayers. info De la paine, la iaurturi, sucuri sau chiar sosuri, zaharul este ascuns in 80% dintre...
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
"Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat...
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
adplayers. info Pateurile vegetale a 10 producatori contin intre 4 si 15 aditivi alimentari (E-uri), arata un studiu  InfoCons - Asociatie Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania, desfasurat in perioada 17 –...
Marti, 05 Aprilie 2016
ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio. adplayers. Iulian Toma ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor...
Luni, 04 Aprilie 2016
Hagi si crantanitul cipsurilor
sursa : Youtube "In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii" adplayers. Octavian Pescaru In 2013,...
Coada s-a mutat. De la supermarket la bijuterii.
Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication. adplayers. Iulian Toma Desi inainte de revolutie era un semn al lipsurilor de tot felul, de la produse la servicii considerate de prima...
Buyer Brain Romania invitata sa vorbeasca la Forumul Mondial de Neuromarketing in Dubai.
De Ana Iorga, fondator, Buyer Brain, Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul careia, alaturi de reputati specialisti in domeniului din intreaga lume, a fost invitata sa vorbeasca si Buyer Brain Romania despre impactul pe care...
Vineri, 01 Aprilie 2016
Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care coordoneaza global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al...
« 1 2