PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Vineri, 13 Aprilie 2007
Pepsi-Cola īndrazneste mai mult: da imaginea pe māna consumatorilor
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Pepsi-Cola indrazneste mai mult si in Romania. Marca a lansat noua strategie globala de marketing si pe piata romaneasca. Noile modele ale ambalajelor vor fi inspirate de consumatori, de interesele, pasiunile si viata lor. Noua filozofie de brand este parte a unei...
»
'Urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata', Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat Andreea Idriceanu Calev, Managing Partner al Touch Communication, companie ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM),...
»
Acasa.ro face 25% din Vodanet Media
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Ponderea acasa.ro in economia Vodanet este undeva la 25%”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marius Pahomi, Director Dezvoltare –Vodanet Media , intrebat cat reprezinta acasa.ro in business-ul editorului online. „Nu este foarte mare,...
»
Unilever īnscrie 10.000 de membri īn Clubul Dove online
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
La data de 13 aprilie 2007 numarul membrilor din Clubul Dove online (www.dove.ro) depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului, de la Ogilvy Public Relations. Conform oficialilor de relatii publice ai...
»
GMP mareste PR-ul
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Roxana Poede s-a alaturat echipei GMP, ca PR Account Manager. Potrivit agentiei, nou venita in echipa de relatii publice de la GMP are 7 ani de experienta in domeniu, acumulata in Graffiti BBDO / Pleon Graffiti, dar si in L’Oreal Romania.
Printre...
»
Joi, 12 Aprilie 2007
Razvan Matasel (Leo Burnett) vrea 'Sānge proaspat care sa-i īnlocuiasca pe hārsāiti'
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
“Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe “harsaitii” de care vorbea un coleg din breasla”, spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director...
»
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Estima Finance desfasoara in reteaua magazinelor DOMO campania promotionala „Nici un leu”. Oficialii de comunicare ai campaniei de la The Practice, au afirmat pentru AdPlayers ca promotia a fost semnata de BBDO Group – pe partea de creatie si...
»
Mercury are 4 oameni noi de Promo
(AdPlayers.ro, IrinaToma)
Oana Venat este noul AV Director la Mercury Promotions. Cu o experienta de peste 6 ani in productia AV, potrivit agentiei, Venat spune ca a fost team-player DDB Bucuresti, unde a pus bazele departamentului de productie AV si s-a implicat in proiecte importante la...
»
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Divizia GMP PR gestioneaza comunicarea corporate si de brand pentru Toyota. Oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca in licitatie au participat 3 agentii.
“Primul pas al colaborarii dintre Toyota si GMP PR, organizarea evenimentului de...
»
Hi5.com trimite lunar 9 Mil. de pagini din Ro, la MediaCafe
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Dupa o luna de negocieri, incepand cu luna Aprilie 2007, traficul romanesc al retelei Hi5.com a intrat in portofoliul de vanzari MediaCafe.ro, a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Fanache(foto) Managing Director al retelei MediaCafe.
Referindu-se la traficul...
»
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Senior textier nou, la Brandstalk
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Brandstalk are un nou senior textier (copywriter). Potrivit agentiei de publicitate, Marian Enache - Senior Copywriter a lucrat in cei 8 ani de publicitate pentru zeci de marci din toate domeniile, de la automobile si FMCG-uri pana la fashion si ONG-uri....
»
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Western Union a alocat 120 000 EUR pentru creatia si productia a 2 spoturi din prima campanie de comunicare semnata 100% in Romania. Alti 350 000 EUR au fost alocati pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media.
...
»
Cu 6 Mil. EUR īn Slovacia, Cehia si Ungaria, Etarget vrea locul 1 sau 2 pe piata online Pay-Per-Click din Romānia
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Desi principiul de functionare al Etarget este acelasi (pay-per-click, sau PPC) cu serviciul AdSense de la Google, “cele doua servicii vin cu abordari diferite ale domeniului”, a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban (foto) - Country...
»
Marti, 10 Aprilie 2007
Pasari rare, la Rodirect 2007
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Pe langa Drayton Bird, o legenda a marketingului pe care Chartered Institute of Marketing il numara printre cele 50 de nume care au ajutat la formarea marketingului de azi, printre vorbitorii conferintei de marketing direct Rodirect2007 de saptamana viitoare se vor...
»
Exclusivitate ARBOmedia īn Balcani pe 4 Mil. utilizatori de internet
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
ARBOmedia a demarat un proiect de colaborare exclusiva cu Httpool, un punct central pentru marketing online in Slovenia, Croatia, Serbia si Muntenegru, Bosnia si Macedonia, anunta regia pan-europeana de vanzari de publicitate.
Potrivit companiei, Httpool...
»
Spotlight da Creditul ipotecar īn 7 zile de la Domenia Credit
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Campania pentru „Creditul ipotecar in 7 zile” de la Domenia Credit este semnata de Spotlight, anunta oficialii de relatii publice Domenia Credit, de la The Practice.
„Am tradus cat mai concret aceasta flexibilitate intr-un...
»
Open2Europe vrea 3,3 Mil. EUR din PR european
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cat se castiga din PR european si cit vrea o agentie de relatii publice ce promoveaza servicii in tari din Europa? Un raspuns il poate oferi si cifra de afaceri a agentiei de relatii publice Open2Europe, companie ce a lansat de curand si o...
»
Vineri, 06 Aprilie 2007
Alexandra Tinjala (Sister & Co) despre Effie: "Se poate face performanta si cu unelte mici si instrumente modeste"
Alexandra Tinjala, Sister & Co, la OurBigDayOut
foto credit: Gin Burca
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
„Ma bucur foarte mult ca am castigat acest premiu”, spune Alexandra Tanjala, fondator al agentiei Sister, despre premiul Silver Effie, castigat in al doilea an de...
»
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul “Foaaaarte tare”, deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul.
Potrivit Brandstalk, spotul...
»
Tempo a cāstigat PR-ul Luxury Show
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Echipa de PR Tempo va coordona comunicarea cu presa si celebritatile pentru cea de-a doua editie a Luxury Show, un targ al marcilor de lux din Romania, arata reprezentantii agentiei intr-un comunicat remis AdPlayers.
Potrivit Tempo, promovarea evenimentului...
»