PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Joi, 01 Iunie 2006
Cannes Lions 2006 a crescut cu 12.5%
( AdPlayers.ro, Iulian Toma , iulian.toma@adplayers.ro )
Festivalul de publicitate Cannes Lions 2006 a inregistrat o crestere semnificativa a lucrarilor inscrise, fata de competitia de anul trecut. Festivalul ce va avea loc in perioada 18 – 24 iunie, totalizeaza un numar record de...
»
Sorin Predescu, Grey Worldwide despre Ad’Or: "Cred ca trebuie investit si in imaginea publica"
( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
In seria intrebarilor si raspunsurilor „10 Q&A cu AdPlayers pentru Ad’Or” raspunde Sorin Predescu (foto), Creative Director Grey Worldwide Romania, agentie care a ales sa nu inscrie lucrari la Ad’Or 2006 desi a...
»
Miercuri, 31 Mai 2006
Leo Burnett a luminat Noaptea Muzeelor
.
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Leo Burnett a realizat o noua campanie pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa", agentia fiind si cea care s-a ocupat de contul de comunicare in acest an.
Pastrand ideea Antipa ‘’Nu se uita...
»
Rigips Romania la AD(D)VERITAS Cluj
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Agentia de publicitate AD(D)VERITAS din Cluj-Napoca a conceput si implementat o noua campanie nationala pentru Rigips Romania.
Infiintata in 2002, AD(D)VERITAS este o agentie full-service cu sediul in Cluj-Napoca. Potrivit...
»
Marti, 30 Mai 2006
Arctic a ales Loco, fara licitatie
.
.
.
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Arctic a ales agentia Loco, Branding Communication. „Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna” , a...
»
Promotie HP de Publicis Romania
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Publicis Romania deruleaza o noua promotie HP. Campania “Scoate-l din afacere”, promoveaza multifunctionalele HP. Potrivit agentiei, obiectivul campaniei este cresterea vanzarilor pe segmentul...
»
Papaya reasigura BCR Asigurari
.
.
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Papaya Advertising este autoarea celei mai recente campanii pentru BCR Asigurari. „“Act, don’t react” este ceea ce propune Papaya Advertising tuturor clientilor sai”, sustine Robert Tiderle (foto)...
»
Luni, 29 Mai 2006
DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
.
.
.
.( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
DDB Bucuresti a semnat cea mai recenta campanie pentru Alpha Bank. Potrivit reprezentantilor agentiei conduse de Adina Sorescu, campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto "este o premiera in...
»
Photoland: 5.000 de imagini in 2005
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Furnizorul de imagini profesioniste Photoland a vandut anul trecut aproximativ 5000 de imagini, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Carder (foto), Managing Director al companiei.
Infiintata in anul 2000, oferta...
»
MAE comunica Black Sea Forum
.
.
.
.
.
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Ministerul Afacerilor Externe ( MAE) deruleaza in mass media internationala campania de promovare a Summitului care va reuni la Bucuresti personalitati politice, economice, stiintifice...
»
Vineri, 26 Mai 2006
Experienta Brand Connection la UniCredit Romania
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) In urma licitatiei de media la care au mai participat patru agentii specializate, UniCredit Romania a decis sa deruleze activitatile de strategie de media si media planning în parteneriat cu echipa Brand Connection Romania, condusa de...
»
Satiricon a lansat Dilemateca
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Trustul de presa SATIRICON a lansat ieri revista Dilemateca – „prima revista despre carti si lectura din Romania”, dupa cum o numesc editorii. Lansarea a avut loc ieri la Colegiul „Noua Europa” din Bucuresti.
Autorii revistei...
»
Radu Florescu, Saatchi&Saatchi: "Cei care se plang, ar trebui sa se implice mai mult in acest proiect"
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) In seria intrebarilor si raspunsurilor „10 Q&A cu AdPlayers pentru Ad’Or” raspunde Radu Florescu (foto), Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising, Membru in comitetul de organizare al festivalului Ad’Or si VicePresedinte...
»
Joi, 25 Mai 2006
TRADITII ALE INVATAMANTULUI PUBLICITAR ROMANESC
( AdPlayers.ro , Marian Petcu, marian_petcu2003@yahoo.com )
Despre Autor ( Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Marian Petcu (foto) , 45 ani, este cadru didactic - Conferentiar Universitar Doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicării, Catedra de Antropologie...
»
Garantie FCB pentru PHILIPS
( AdPlayers.ro , Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )
Foote Cone & Belding implementeaza pentru PHILIPS promotia „Garantia returnarii banilor in 30 de zile!”, dedicata clientelor care achizitioneaza epilatoare marca Philips. Campania se va derula in perioada 1 iunie – 31 august...
»
Miercuri, 24 Mai 2006
Odyssey cumpara media direct
(AdPlayers.ro , Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro ) Odyssey Communication investeste in servicii de media. “ Am luat decizia de a cumpara media direct pentru clientii nostri” a declarat pentru AdPlayers Mihai Ilie (foto), Director Media, Odyssey Communication. „In acest fel,...
»
Starlink a castigat Adevarul
( AdPlayers.ro, Irina Toma – irina.toma@adplayers.ro ) In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, ne informeaza repreznetatii agentiei conduse de Marcel Straut.
"Am incercat sa gasim un...
»
Marti, 23 Mai 2006
Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
( AdPlayers.ro , Iulian Toma - iulian.toma@adplayers.ro ) AdPlayers va reaminteste castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2005. Judecand cel putin dupa nominalizari, o competitie mai poternica. Aceeasi piata de desfasurarea avut 24 de agentii participante (comparativ cu 21 in acest an)....
»
Promotia Heineken la final
.
( AdPlayers.ro, Irina Toma - info@adplayers.ro ) Promotia Heineken ocazionata de UEFA Champions League a ajuns la final. In urma acesteia, 22 de romani prezenti pe Stade de France s-au bucurat de atmosfera actualei editii a finalei Ligii Campionilor unde au urmarit din...
»
Diana Graepel, Funky Business: "Totul porneste de la proprietarul brandului Ad’Or"
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Evolutia Generala
1. AdPlayers: Cum apreciati evolutia generala a Ad’Or pana in acest an (participarea agentiilor, organizare, imaginea festivalului)?
Diana Graepel (foto), Funky Business: O apreciez destul de prost. Si...
»