Arhiva - Iulie 2024
Luni, 15 Iulie 2024
Demonstratie de tehnologie la Neversea de la Telekom Romania Mobile. Continua la UNTOLD
,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile. AdPlayers. info Neversea, cel...
Joi, 11 Iulie 2024
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade. AdPlayers. info Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research si-a propus sa afle mai...
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru Pentru bilete:...
Marionnaud si marcile pe care le reprezinta continua initiativa de reimpadurire pentru conservarea mediului in Romania
In colaborare cu marcile de parfumuri de top Calvin Klein, Chloe, Elizabeth Arden, Woman Secret si Issey Miyake, Marionnaud va dona 5% din pretul de achizitie al fiecarei vanzari a acestor parfumuri catre ONG-ul EcoAssist din Romania AdPlayers. info Sub...
Marti, 09 Iulie 2024
Cu 30 de birouri in intreaga lume, Grayling a lansat centrul de creatie si strategie Ignite CEE, pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania
Suport pentru serviciile de comunicare strategica si creatie ale birourilor Grayling pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania, hub-ul Ignite CEE, cu sediul in Varsovia, este specializat in analiza audientei, dezvoltarea strategiilor de comunicare, campanii creative, concepte...
Luni, 08 Iulie 2024
Discovery si Huawei lanseaza serialul documentar ,,Being Digi-Sapiens’’, care exploreaza relatia schimbatoare dintre oameni si tehnologie
Casa inteligenta din Bonn, Germania Being Digi Sapiens, Episodul 1, aici  https://www.youtube.com/watch?v=fY-BMMmEgBQ&t=15s . Realizat cu sprijinul Huawei care prezinta o gama larga de inovatii digitale, serialul o are in centrul atentiei pe...
Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV. AdPlayers. info Intr-un peisaj...
Campanie de admitere contra curentului: UTCB indeamna tinerii sa iasa din lumea virtuala si sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei
Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa...
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din...
Vineri, 05 Iulie 2024
Cu de 25 de ani in publicitate, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, si-a luat zborul la Cer
AdPlayers. Iulian Toma Daca in urma cu doua saptamani, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks , scria pe retelele de socializare, impreuna cu echipa agentiei, despre succesul pe scena Effie Awards al campaniei Ambrosia ,,Fly Away”, la...
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de...
Joi, 04 Iulie 2024
Legatura dintre 61 miliarde euro TVA necolectat in UE si emisiile de CO2
„Facturarea electronica a devenit acum una dintre principalele tendinte de reglementare in Europa si nu numai” – a declarat Danilo Cattaneo, CEO si Director General InfoCert – grup Tinexta. Numai in Italia, in 2023, facturarea electronica a  scutit de la...
Miercuri, 03 Iulie 2024
CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”...
Marti, 02 Iulie 2024
Lansare de vacanta in Grecia. Dyson deschide un nou magazin in Astir Marina si invita turistii romani sa experimenteze tehnologia la malul marii
Deschiderea magazinului a fost sarbatorita in cadrul unui eveniment exclusivist care a reunit media si influencers din trei tari (Romania, Grecia si Cehia). Acestia au avut ocazia sa exploreze cele mai recente progrese tehnologice de la Dyson, intr-un cadru uimitor in zona Astir Marina,...
Fost GM pentru Europa Centrala si de Est al VTEX, Cristi Movila investeste in compania multinationala ITGlobers si preia conducerea pentru EMEA si APAC
Cu peste 17 ani in domeniul e-commerce unde a construit si gestionat numeroase proiecte pentru lideri din piata de retail, in ultimii ani Cristi Movila a ocupat pozitia de presedinte ARMO si general manager pentru Europa Centrala si de Est al VTEX AdPlayers. info...
Cu investitii in marketing si comunicare de 300 mln. USD, in 2023, Revolut a realizat venituri de peste 2,2 mld. USD si profit de 545 mln. USD
Grupul Revolut a dat publicitatii Raportul Anual pentru perioada de 12 luni incheiate la 31 decembrie 2023. AdPlayers. Info Pe scurt ●         Veniturile grupului au crescut cu 95% pana la 2,2...
Luni, 01 Iulie 2024
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits. AdPlayers. info Agentia Propaganda a...