Bogdan Nitu, de la Cannes, pentru AdPlayers:
Vineri, 22 Iunie 2007

FOTO: Bogdan Nitu, Managing Director la Webstyler, la Cannes Lions 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Bogdan Nitu (foto), Managing Director la Webstyler este, dupa cum spune chiar el, poate singurul din industria online prezent in delegatia romaneasca la cel mai important festival de publicitate din lume.

Seful Web Agentiei Anului la cel mai recent festival de comunicare digitala Internetics, Nitu este, recent, si membru in Comitetul Director al Asociatiei IAB, organizatie care reuneste cele mai importante companii active in industria si publicitatea pe Internet din Romania.

"Suntem departe, in sens negativ desigur"

Cum este Internetul la Cannes Lions? “Am descoperit doua lucruri la fel de importante”, spune Bogdan Nitu. “Unul este ca, din punct de vedere al utilizatorilor de Internet, noi, romanii, suntem exact acolo unde sunt si cei de la Cannes. Nu difera cu nimic utilizatorii (user-ii) nostri de ai lor”.

“Al doilea lucru - din punct de vedere al Clientilor si Agentiilor suntem departe, in sens negativ, desigur. Mai avem mult de tras”, subliniaza cu un mare oftat seful Web Agentiei Anului la festivalul de comunicare digitala Internetics.

Intrebat unde anume i se pare ca a ramas Romania in urma, Nitu este de parere ca “in tot ce inseamna comunicare online in general”. “Mai avem de lucru la mentalitate, de la a intelege ce inseamna un dialog si a nu tine un monolog cu consumator. Despre asta s-a vorbit la Cannes o saptamana”, adauga el.

Cine mai este prezent din Internetul romanesc la Cannes? „Nimeni, din cate am vazut pana acum”, sustine seful de la Webstyler. “Cred ca sunt singurul reprezentant din industria Online. I-as fi vazut daca erau in delegatia romana. Poate, cine stie, mai este cineva si nu l-am vazut eu, in delegatia romaneasca care, din cate am inteles, are aproape 80 de oameni.”

"La anul mi-am propus sa iau un Leu la Cannes Lions, cu Webstyler"

“Suntem departe de Cannes, ca mentalitate, in primul rand, pentru ca trebuie sa intelegem ca utilizatorul (user-ul) de servicii online vrea sa fie parte din comunicare, vrea un dialog cu el. Noi, in Romania nu facem asta, dar se mai poate indrepta, si chiar se poate”

“La anulmi-am propus  sa iau un Leu la Cannes Lions, cu Webstyler”, spune Bogdan Nitu.

Intrebat de ce crede ca agentiile online, inclusiv Webstyler, nu au inscris lucrari la Cannes, executivul companiei spune. “Din punctul de vedere al lui Webstyler, eu am venit sa vad ce inseamna mai intai Cannes. E prima data cand vin”.

Despre ce i-a placut din premiile Cannes, spune ca l-a impresionat campania la Diesel, in care utilizatorul este implicat la un nivel foarte mare.

Legat de nivelul proiectelor online romanesti spune ca este greu de spus daca cineva merita o nominalizare in finala, dar spune ca Webstyler are un proiect care s-a derulat dupa termenul limita de colectare a lucrarilor in festival, pe care il va inscrie la anul si cu care spera sa aiba o surpriza placuta la urmatoarea editie Cannes Lions 2008.


PUBLICITATE: