Target MediaPro Interactiv: "Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata"
Luni, 04 Septembrie 2006

Target MediaPro Interactiv: Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

“Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv.

Piata: 3.5 - 4 milioane EUR în 2006 / 5,5-6 milioane EUR în 2007

Seful diviziei online de la MediaPro estimeaza ca, în acest an, piata online de publicitate din România este de 3.5 - 4 milioane EUR 2006 si ca anul viitor va urca la 5.5-6 milioane EUR. Nicoara mai spune ca, din acesti bani, piata publicitatii prin marketing cu permisiune s-ar putea situa undeva la 0,5 milioane EUR.

MediaPro Interactiv, divizia de internet a trustului MediaPro, a pornit de la 1 septembrie, motoarele publicitatii în regim de exclusivitate pentru toate site-urile din portofoliu. Conform reprezentantilor companiei, portofoliul de site-uri disponibile în reteaua MediaPro Interactiv pentru publicitate contine, initial, 25 de editii online, la care se vor adauga proiectele exclusiv online care vor fi dezvoltate de echipa MediaPro Interactiv.

MediaPro Interactiv taie lista AdEvolution

Nicoara spune ca MediaPro Interactiv a semnat, sau este în curs de semnare (de contracte n.r.) cu toate agentiile de media mari de pe piata. Tot el mai subliniaza ca este putin probabil sa încheie acorduri de reprezentare si cu agentii de publicitate online.

Întrebat de catre AdPlayers ce crede ca se va întâmpla cu reprezentarea site-urilor din grupul MediaPro de catre AdEvolution, anuntata odata cu lansarea companiei online, în luna august, Orlando Nicoara spune ca site-urile din trustul MediaPro sunt scoase din lista companiei AdEvolution, si ca cine vrea sa cumpere reclama pe site-urile respective vine la MediaPro Interactiv.

Lansata în cursul lunii trecute, AdEvolution, noua companie de publicitate online condusa de fostul sef de la iMedia - Val Voicu, anunta atunci în portofoliul de vânzari al companiei inclusiv o parte din site-urile din trustul condus de Adrian Sârbu, în ciuda faptului ca în cursul lunii iulie Orlando Nicoara anuntase exclusivitatea de vânzare pentru site-urile din trust, începând cu 1 septembrie.

CPM, între 8 si 16 EUR

Oficialii companiei conduse de Nicoara spun ca agentiile de publicitate si clientii care apeleaza la MediaPro Interactiv pot beneficia atât de o acoperire semnificativa în contexte specializate ca business si divertisment, cât si de audiente segmentate pe criterii demografice: pe sexe, segmente de vârsta, si zone geografice, precum si de reach-ul generalist al retelei Media Pro Interactiv.

Potrivit MediaPro Interactiv, tariful de lista (rate Card) pentru mia de afisari (CPM) în reteaua premium, dupa cum o numeste MediaPro Interactiv, variaza între 8 si 16 euro, în functie de site.

Segmentele acoperite de portofoliul MediaPro sunt cel de business (ZF.ro, BusinessMagazin.ro, Target.ro, Media-ad.ro, Mediafax.ro), divertisment (acasamagazin.ro, csid.ro, go4it.ro, hmultiplex.ro, maxim.ro, onemagazine.ro, playboyromania.ro, protvmagazin.ro), precum si cel de news/media, care, împreuna cu portalul apropo.ro, ofera un semnificativ reach generalist, subliniaza compania.

MediaPro Interactiv, divizia de internet a MediaPro, dezvolta proiectele pe internet ale trustului cu acelasi nume. Creata în august 2006, compania are în portofoliu dezvoltare de servicii online, continut online, new media, comunicare online si publicitate online.

Portofoliul MediaPro Interactiv,

(25 site-uri, sursa: compania )

Protv.ro, www.protv.ro

Acasatv.ro, www.acasatv.ro

Procinema.ro, www.procinema.ro

Portalul  Apropo , www.apropo.ro  

ZF,  www.zf.ro

ProTV Magazin,  www.protvmagazin.ro

Business Magazin, www.businessmagazin.ro

Banateanul, www.banateanul.ro

Bihoreanul, www.bihoreanul.ro

Ziarul Clujeanului, www.ziarulclujeanului.ro

Clujeanul, www.clujeanul.ro

Hunedoreanul, www.hunedoreanul.ro

Ieseanul, www.ieseanul.ro

Sibianul, www.sibianulonline.ro

Promotor, www.promotor.ro

Gandul, www.gandul.info

Target, www.targetonline.ro

The One, www.onemagazine.ro

Ce se intampla, doctore?, www.csid.ro

Acasa Magazin, www.acasamagazin.ro

Go4it!, www.go4it.ro

Playboy, www.playboyromania.ro

Maxim, www.maxim.ro

Mediafax, www.mediafax.ro

Media&Advertising, www.media-ad.ro


PUBLICITATE: