(AdPlayers, Iulian Toma)
AdPlayersCRITIC: Univer versus Granini. Despre aceste doua marci este vorba in cazul asemanarii vizualurilor dintre „Maioneza”– ne corecteaza creatia Univer si nu „mustar”, sau „Racoritoarea” de la Granini, pentru care am incercat sa stam de vorba cu autorii celor doua reclame.
Din partea creatiei Univer semnata in 2006, a raspuns Traian Panghe - ex CD Imager, care in prezent lucreaza pentru propria firma de strategie si creatie Ping Pang Communication:
„Nu stiu daca e copie sau pura coincidenta dupa campania facuta de noi la Imager acum vreo 3- 4 ani. Printurile noastre la gama de condimente Univer n-au avut mega-difuzari dar au aparut totusi in reviste. Layoutul e una din executii, mai aveam una cu un crenvursti incolacind ca un lasso un borcan de mustar si niste spaghetti "tragand seva" dintr-un borcan de ketchup dar printul cu vanata executat de Marius Davidoni a fost vedeta campaniei.
Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic. Cred ca putem vorbi de un craft mai bun la noi pe art direction si pe executie in sine - noi am vrut sa aratam o vanata funny care trage cu paiul din maioneza (nu mustar). Dincolo, paiul pare cumva infipt in mar. In fine, regretabil dar nu cred ca-i o mare drama in asta, traim altele mai interesante”
Pana la ora publicarii articolului, autorii creatiei Granini de la agentia Publicis nu au comentat asemanarea celor doua vizualuri. in subsol, reclamele la dimensiuni mai mari.
Mai mult in AdPlayersCRITIC