......
( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
100.000 de EUR a fost costul de realizare al spoturilor TV entru noua campanie de promovare a noii sticle Ursus, dupa cum au declarat pentru AdPlayers oficialii companiei Ursus Breweries. Semnata de Publicis Romania, campania de publicitate este derulata, in perioada 1 iulie – 1 septembrie 2006, prin agentia de media ZenithMedia pe canale media TV, OOH in Bucuresti & pe litoral, BTL pe litoral, presa & posm-uri. Spoturile Motocicleta, Iahtul si Scuba fac parte dintr-o investitie totala de 4 milioane de EUR, buget alocat atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei.
„Cu aceelasi gust special, autentic si inconfundabil, dar cu o noua sticla, de culoare verde si cu o noua eticheta, URSUS Premium raspunde recentelor modificari ale comportamentelor de consum”, sustin autorii noii imagini.
“De ce ai schimba de bunavoie un lucru care iti place?”, se intreaba Cezar Dumitru. „Pentru ca intotdeauna cauti ceva care sa iti placa si mai mult. Este premisa perfecta pentru schimbarea facuta de URSUS si pusa in valoare de un concept creativ care vorbeste despre dorinta fireasca de a incerca mereu ceva mai bun, fie ca este vorba de senzatii, de pasiuni sau de...o sticla de bere”, subliniaza oficialul de marketing Ursus Breweries.
Cezar Dumitru (foto), Senior Brand Manager URSUS sustine ca „Prin lansarea noii sticle, URSUS Premium isi intareste pozitia de lider pe segmentul de piata Premium, din care detine o cota de 50%.”
Spoturile : "intotdeauna cauti ceva mai bun, care sa iti placa si mai mult"
Realizate de Multimedia Est, filmarile spoturilor au avut ca locatie Marea Rosie, Sharm El Sheikh (Egipt), Podisul Dobrogei si un lac din nordul Capitalei, au afirmat pentru AdPlayers autorii campaniei. Conceptul de creatie al spotului a fost „intotdeauna cauti ceva mai bun, care sa iti placa si mai mult”. Campania de publicitate a noului Ursus contine 3 spoturi de 20 secunde (iaht, scuba & motocicleta) si 2 spoturi de 30 secunde (iaht & motocicleta). Intrucat a fost vorba de fapt de perfectionarea unui ambalaj, punctul de pornire in strategia campaniei pentru noua URSUSa plecat de a fost ideea de "Evolutie”, sustin autorii campaniei.
In decurs de o saptamana, echipa de filmare spune ca s-a mutat de la o mare la alta, de la Marea Rosie (unde s-au filmat cadrele cu iahtul & scuba diving) la Marea Neagra (cadrele cu motocicleta s-au filmat in Muntii Dobrogei, iar echipa a fost cazata in Mamaia). Autorii spoturilor mai dezvaluie pentru AdPlayers ca, pentru una dintre scene, a fost facuta filmare subacvatica cu un regizor specializat pe acest tip de filmari, cu o camera speciala – „scuba cam”. Locatia se schimba in functei de miscarile bancurilor de pesti, care, desigur nu ascultau ordinele regizorale.
„Ursus Premium vorbeste despre o evolutie fireasca, despre dorinta fiecaruia dintre noi de a trai totul la cote inalte”, sustine Cristian Anton, Art Director Publicis Romania . „Rezultatul acestei evolutii firesti este de fapt recunoasterea integrarii ei in segmentul premium. Moment in care, facand inca un pas “in cautarea perfectiunii, URSUS spune povestea dorintelor implinite, a schimbarilor posibile si a placerii de a progresa”, a mai declarat Anton.
AdFile Info
AdFile Info
Nume lucrare: Motocicleta, Iaht, Scuba
Agentie: Publicis Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Ursus Breweries
Brand: Ursus Premium
Produs/categorie: Bere
Senior Brand Manager: Cezar Dumitru
Nume Campanie: Noul Ursus Premium
Data primei difuzari/aparitii: 1 iulie 2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: TV, OOH litoral & bucuresti, activare litoral, activare baruri& restaurante, comunicare interna, presa & POSM-uri
Durata (TV): 2x 30 sec, 3 x 20 sec
Slogan: Regele Berii in Romania
Account Manager / Director: Alex Badila, Group Account Director,
Emanuela Spirache Senior Account Manager
Client Service Director: Daniel Raicea
Creative Director:Dragos Olteanu
Art Director: Cristian Anton
Copywriter: Marian Enache & Corina Poenaru
Casa productie A/V: Multimedia Est
Companie editare Imagine: Multimedia Est
Post Productie A/V: Multimedia Est
Voce: Bogdan Tudor
Actori/ Personaje:
Ion Cosma - motociclist, calaret
Sorin Oros - pescar
Silviu Gherman - acvariu, scuba
Casting: Multimedia Est
Muzica: Love Generation Compozitori: LE FRIANT / SCHREINER / WISNIAK / PINE, Interpretare: Bob Sinclair
Efecte Speciale: Multimedia Est
Director Strategie Media: Daniel Ene
Account Planner: Rares Pivnicieru & Claudiu Popa
Agentie Media: Zenith Media
Perioada Campaniei: 1.07-1.09. 2006