100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006

100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus.100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus.100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus.100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus.100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus.100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus.100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus

( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

100.000 de EUR a fost costul de realizare al spoturilor TV entru noua campanie de promovare a noii sticle Ursus, dupa cum au declarat pentru AdPlayers oficialii companiei Ursus Breweries. Semnata de Publicis Romania, campania de publicitate este derulata, in perioada 1 iulie – 1 septembrie 2006, prin agentia de media ZenithMedia pe canale media TV, OOH in Bucuresti & pe litoral, BTL pe litoral, presa & posm-uri. Spoturile Motocicleta, Iahtul si Scuba fac parte dintr-o investitie totala de 4 milioane de EUR, buget alocat atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei.

„Cu aceelasi gust special, autentic si inconfundabil, dar cu o noua sticla, de culoare verde si cu o noua eticheta, URSUS Premium raspunde recentelor modificari ale comportamentelor de consum”, sustin autorii noii imagini.

“De ce ai schimba de bunavoie un lucru care iti place?”, se intreaba Cezar Dumitru. „Pentru ca intotdeauna cauti ceva care sa iti placa si mai mult. Este premisa perfecta pentru schimbarea facuta de URSUS si pusa in valoare de un concept creativ care vorbeste despre dorinta fireasca de a incerca mereu ceva mai bun, fie ca este vorba de senzatii, de pasiuni sau de...o sticla de bere”, subliniaza oficialul de marketing Ursus Breweries.

Cezar Dumitru (foto), Senior Brand Manager URSUS sustine ca „Prin lansarea noii sticle, URSUS Premium isi intareste pozitia de lider pe segmentul de piata Premium, din care detine o cota de 50%.”

Spoturile : "intotdeauna cauti ceva mai bun, care sa iti placa si mai mult"

Realizate de Multimedia Est, filmarile spoturilor au avut ca locatie Marea Rosie, Sharm El Sheikh (Egipt), Podisul Dobrogei si un lac din nordul Capitalei, au afirmat pentru AdPlayers autorii campaniei. Conceptul de creatie al spotului a fost „intotdeauna cauti ceva mai bun, care sa iti placa si mai mult”. Campania de publicitate a noului Ursus contine 3 spoturi de 20 secunde (iaht, scuba & motocicleta) si 2 spoturi de 30 secunde (iaht & motocicleta). Intrucat a fost vorba de fapt de perfectionarea unui ambalaj, punctul de pornire in strategia campaniei pentru noua URSUSa plecat de a fost ideea de "Evolutie”, sustin autorii campaniei.

In decurs de o saptamana, echipa de filmare spune ca s-a mutat de la o mare la alta, de la Marea Rosie (unde s-au filmat cadrele cu iahtul & scuba diving)  la Marea Neagra (cadrele cu motocicleta s-au filmat in Muntii Dobrogei, iar echipa a fost cazata in Mamaia). Autorii spoturilor mai dezvaluie pentru AdPlayers ca, pentru una dintre scene, a fost facuta filmare subacvatica  cu un regizor specializat pe acest tip de filmari, cu o camera speciala – „scuba cam”. Locatia se schimba in functei de miscarile bancurilor de pesti, care, desigur nu ascultau ordinele regizorale.

„Ursus Premium  vorbeste despre o evolutie fireasca, despre dorinta fiecaruia dintre noi de a trai totul la cote inalte”, sustine Cristian Anton, Art Director Publicis Romania . „Rezultatul acestei evolutii firesti este de fapt recunoasterea integrarii ei in segmentul premium. Moment in care, facand inca un pas “in cautarea perfectiunii, URSUS spune povestea dorintelor implinite, a schimbarilor posibile si a placerii de a progresa”, a mai declarat Anton.

100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus

AdFile Info

AdFile Info

Nume lucrare: Motocicleta, Iaht, Scuba

Agentie: Publicis Romania

Oras: Bucuresti

Advertiser: Ursus Breweries

Brand: Ursus Premium

Produs/categorie: Bere

Senior Brand Manager: Cezar Dumitru

Nume Campanie: Noul Ursus Premium

Data primei difuzari/aparitii:  1 iulie 2006

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tip / Tipuri media: TV, OOH litoral & bucuresti, activare litoral, activare baruri& restaurante, comunicare interna, presa & POSM-uri

Durata (TV): 2x 30 sec,  3 x 20 sec

Slogan: Regele Berii in Romania

Account Manager / Director: Alex Badila, Group Account Director,

Emanuela Spirache Senior Account Manager

Client Service Director: Daniel Raicea

Creative Director:Dragos Olteanu

Art Director: Cristian Anton

Copywriter: Marian Enache & Corina Poenaru

Casa productie A/V: Multimedia Est

Companie editare Imagine: Multimedia Est

Post Productie A/V: Multimedia Est

Voce: Bogdan Tudor

Actori/ Personaje:

Ion Cosma - motociclist, calaret

Sorin Oros - pescar

Silviu Gherman - acvariu, scuba

Casting: Multimedia Est

Muzica:  Love Generation Compozitori: LE FRIANT / SCHREINER / WISNIAK / PINE, Interpretare: Bob Sinclair

Efecte Speciale: Multimedia Est

Director Strategie Media: Daniel Ene

Account Planner: Rares Pivnicieru & Claudiu Popa

Agentie Media: Zenith Media

Perioada Campaniei: 1.07-1.09. 2006


PUBLICITATE: