( AdPlayers.ro ) Media Insight realizeaza un proiect special de sponsorizare pentru marca Wiesana. Promotia „Arata-le iubirea ta”, desfasurata in perioada martie – iunie 2006 este construita, spun oficialii agentiei conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), in jurul asocierii cu telenovela romaneasca „Lacrimi de iubire”, difuzata de Acasa TV.
Proiectul continua programul de sponsorizare „Viata de vedeta” de anul trecut, asociat cu imaginea Andreei Marin. Potrivit reprezentantilor agentiei de media, propunerea de asociere cu „Lacrimi de Iubire” este „rezultatul unei analize in profunzime a pietei de media pe targetul specific al consumatorilor de margarina”.
Media Insight administreaza in portofoliul Orkla Foods Romania brandurile: Wiesana, Frushstuck, Bunatati de la Bunica, Tomi si Pate Ardealul. Pentru acestea agentia ofera servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media.
„Prin parteneriatul cu Media Insight s-a imbunatatit simtitor calitatea expunerii pe marcile noastre”, a declarat Aliz Kosza, Director General, Orkla Foods Romania.
„Ideea sponsorizarii s-a nascut o data cu lansarea telenovelei „Lacrimi de iubire””, sustin reprezentantii Media Insight. Pachetul de sponsorizare Wiesana cuprinde momente de sponsor realizate cu personajele din telenovela si difuzate in cadrul acesteia. In ceea ce priveste promotia „Arata-le iubirea ta”, campania de comunicare contine spoturi TV (difuzate pe 8 statii TV), presa, precum si materiale promotionale de raft.
„Optimizarea comunicarii este un element cheie pentru obtinerea impactului maxim posibil in orice campanie”, a subliniat executivul Orkla Foods. „Exista o nevoie permanenta de analiza, inovatie si creativitate in vederea realizarii unor planuri de media 100% targetate pe specificul marcii in cauza. De altfel, este visul oricarei companii sa aiba un partener flexibil si creativ, care sa se adapteze rapid si eficient nevoilor de comunicare”, a conchis Kosza.
„Pentru noi, media creativa inseamna demararea de proiecte speciale si neconventionale care sa aduca un plus de inovatie campaniilor clasice de media, iar brandul Wiesana ne-a ajutat sa implinim cu brio acest deziderat”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.
Mecanismul promotiei implica direct consumatorii. Pe parcursul perioadei de desfasurare a promotiei, caserolele de margarina vor avea aplicate pe capac brosuri cu fotografiile celor mai indragite vedete din “Lacrimi de iubire”, iar consumatorii pot vota in cele 4 categorii de concurs ale promotiei (cea mai indragita vedeta masculina, cea mai indragita vedeta feminina, cel mai indragit cuplu din telenovela, vedeta pe care doresti sa o revezi in urmatoarea telenovela).
(Iulian Toma info@adplayers.ro )