foto. Bradut Florescu, blogger de calatorii si timp liber, Tedoo.ro
Uitati de celebritati? 30% dintre consumatorii sunt influentati mai degraba de un blogger care nu este o celebritate, decat de un ambasador celebru.
adplayers. Iulian Toma
Mai mult de 30% dintre americani sunt influentati mai degraba de o blogger care nu este neaparat celebru decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti americani adulti, publicat in presa internationala. Cercetarea Collective Bias arata ca marketingul de brand este influentat de o non-celebritate mai mult decat de ambasadori de brand celebritati.
Publicul tanar adult este cel mai dur in aceasta privinta. Un procent de 70% dintre subiectii intre 18-34 ani spun ca sunt influentati intr+o mai mare masura de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o "vedeta", cum i-am spune pe romaneste. Potrivit cercetarii, doar 3% dintre consumatori sunt dispusi sa cumpere un produs endorsat de o celebritate.
Potrivit studiului, 60% dintre respondenti au consultat cel putin un blog sau un canal social media pentru a afla detalii despre produse, inaintea procesului de cumparare. Barbatii sunt de doua ori mai interesati decat femeile in aceasta privinta. Astfel, 34,4% din publicul masculin a citit articole despre produse inainte de cumparare, in vreme ce procentul femeilor interesate sa citeasca despre acestea inainte de achizitie este de doar 15,4%.
Un alt studiu Zefr din septembrie, mai releva ca 60% dintre anuntatori vor creste bugetele de marketing dedicate influentatorilor de brand in 2016, un procent de 22% considerand acest lucru un instrument de marketing in topul preocuparilor.Mai mult in adplayers report, Oameni