(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
GMP a semnat campania de promovare a conferintei IAA si seminarului sustinut de Don E. Schultz, pe tema "Next Generation Integrated Marketing Communication", eveniment care a avut loc loc astazi la World Trade Center, sub umbrela IAA Romania.
Autor al primei carti dedicate comunicarii de marketing integrate, despre Don E. Schultz se poate spune ca este "Parintele" conceptului "Integrated Marketing Communication".
Campania a constat intr-o serie de vizualuri care, dupa cum precizeaza reprezentantii agentiei de publicitate, prezinta intr-un mod surprinzator acelasi mesaj: publicitate dincolo de mijloacele clasice, de tipare si de limite, publicitate in locuri in care nu a existat pana acum.
Maximize your brand. Take it places it has never been before
Potrivit agentiei conduse de Felix Tataru, exemplificarea s-a facut cu trei branduri legendare - Nike, Stella Artois si Coca Cola, “duse in zone nebanuite”. Comunicarea s-a derulat sub sloganul “Maximize your brand. Take it places it has never been before”. Vizualurile au fost declinate in machete de presa, publicate in revistele de marketing si publicitate, campanie web, invitatii si branding la eveniment.
“Ideea a venit destul de usor”, spune Liana Popa, Copywriter la GMP. “Un seminar, deci... Despre ce? Despre branduri, despre comunicare, despre integrare... Si atunci ne-am zis: despre maximizarea brandului! Deci cei care vor participa la seminar, vor sti mai multe despre brandul lor, despre cum sa-l faca mai puternic, mai prezent... chiar si acolo unde nici nu visau ca va fi prezent vreodata!”, subliniaza ea.
Autorii
Echipa GMP implicata in campanie este formata din Liana Popa, Copywriter, Gabi Lungu si Theodor Sandu, Art Directori, Emilian Arsenoaiei-Creative Director, Ramona Sima -Group Account Director si Iris Opris -Junior Account Executive.
..