Cand v-ati spalat ultima oara copiii la o spalatorie auto MOL?
Joi, 26 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Un nou concept insa al mai batranelor bai publice ("termae") de pe vremea Imperiului Roman, scot capul din istorie in aceste zile sub forma si numele MOL Body Wash, un inedit instrument de marketing al companiei de carburanti si uleiuri.

Producatorii promit ca MOL Body Wash aduce prospetime, amuzament si, nu in ultimul rand, o modalitate de racorire pe timp de canicula, din pacate nu si la Bucuresti, ci doar in cadrul Festivalului Peninsula de la Tirgu Mures, eveniment care se desfasoara in perioada 25 – 29 iulie.

Echipamentul gonflabil asemeni spalatoriilor auto automate este destinat in exclusivitate oamenilor si distractiei. El va fi amplasat pe o suprafata de 60 de metri patrati, are o inaltime de patru metri si poate fi utilizat simultan de 15 pesoane, in echipe de cate cinci.

Primul contact cu MOL Body Wash este parfumat, spun oficialii de comunicare, iar cei care decid sa simta aceasta experienta sunt inconjurati de spuma din toate partile. In faza urmatoare, un aparat de aburi indeparteaza spuma parfumata, iar ultima etapa este cea a uscarii – exact, ma rog aproximativ, ca intr-o spalatorie auto.

„Am dezvoltat acest concept din nevoia de a ne apropia de tineri si de a fi un partener de comunicare original si curajos. Normal, trebuia sa ne legam si de profilul companiei, asa s-a nascut MOL Body Wash” - declara Anna Éber, Group Category Manager.


PUBLICITATE: