(AdPlayers.ro, Irina Toma)
“La ora actuala, online-ul reprezinta canalul de comunicare cu cea mai mare crestere de la un an la altul, fapt care nu poate fi ignorat în strategiile moderne de PR si publicity”, a spus Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity.
Începând cu acest an, agentia 4 ACE va pune accentul si pe comunicare online, unul dintre cele mai dinamice medii la ora actuala, spun reprezentantii agentiei de relatii publice. Folosirea celor mai noi metode de PR si propagarea mesajului în mediul online sunt câteva dintre modalitatile pe care 4 ACE-pr&publicity se va concentra anul acesta.
Aceasta decizie a fost influentata în principal de dezvoltarea resimtita în 2006, sustin oficialii agentiei. Un studiu publicat de BRAT (Biroul National de Audit al Tirajelor) si citat de 4Ace, arata ca 43,5% din populatia aflata în mediul urban detine un calculator personal, iar 53,3% dintre locuitorii oraselor au folosit un calculator în ultimele 12 luni.
Conform trafic.ro, spune agentia, un numar de 5,8 milioane de utilizatori lunari, o rata de utilizare în crestere de la 28% la 33% din totalul populatiei si o estimare a evolutiei numarul utilizatorilor de internet la nivel national pâna la 7 milioane în 2007, conform ministrului comunicatiilor si al tehnologiei Zsolt Nagy, au demonstrat ca sunt argumente deosebit de importante pentru comunicarea româneasca.
Elena Olteanu mai spune ca “Într-o piata caracterizata de competitivitate crescuta, adaugarea unor metode moderne de comunicare, în planurile generale de promovare, devine esential. De aceea am început o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru îmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat”.
AdPlayersFile
Specializata în PR si Publicity, din portofoliul actual al agentiei 4 ACE (www.4ace.ro) fac parte Cramele Recas, Flamingo Group, Indesit Company, Magnetique Marketing, MTV, Paper Plus, Sapte Seri.