Romania are unul din cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO, McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK 2019
Joi, 13 Iunie 2019
 

Creativ din Romania in cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO la McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK

Credit: ADWEEK

AdPlayers. Iulian Toma

Creativitatea din Romania recunoscuta ca aduce valoare publicitatii la nivel mondial!

Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de marketing si comunicare mondiala.

Prezenta Romaniei in „13 Global Creative Leaders Whose Ideas Are Advancing Advertising Worldwide”din CREATIVE 100, ADWEEK aduce astfel recunoastere nu doar creativului roman ci si creativitatii romanesti ca aduce valoare publicitatii la nivel mondial!


Credit: ADWEEK

Cel mai recent exemplu adus de publicatia americana de marketing si comunicare este campania „Bihor Couture” realizata de agentia McCann Bucharest in parteneriat cu revista Beau Monde. Campania trage un semnal de alarma impotriva marilor case de moda care utilizeaza in creatiile lor idei din cultura locala a unor tari sau regiuni din lume, fara sa dea creditul necesar culturilor carora le apartin de fapt ideile sau creatiile respective.

„Ma bucur cand vad parti din creatiile la care lucrez care intra in cultura populara” a afirmat Catalin Dobre pentru ADWEEK. „avem nevoie sa spargem balonul publictatii in care ne aflam pentru ca oamenii sa perceapa creatiile noastre ca ceva ce le imbogateste viata, nu doar ceva care trebuie sa le vanda produse” a conchis creativul roman.

Publicitatea din Romania si campaniile la care a lucrat si Catalin Dobre nu sunt la prima aparitie in publicatia americana de marketing si comunicare. ADWEEK remarca in urma cu trei ani si campania "Brave Cut" pentru Fundatia Renasterea, despre care AdPlayers scria in 2016 

Mai mult despre Creative 100 si nominalizarea publicitarului din Romania in „13 Global Creative Leaders Whose Ideas Are Advancing Advertising Worldwide” in articolul din ADWEEK

Mai mult in Creatie, Conturi, Festival, 

 


PUBLICITATE: