Neogen vrea publicitate de 0.5 mil. EUR
Joi, 01 Februarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Neogen vrea publicitate de 0.5 mil. EURNeogen estimeaza �n acest an 500.000 de euro din publicitate, a afirmat pentru AdPlayers, Calin Fusu (foto), Director General la Neogen. Din motive concurentiale, executivul nu a facut precizari legate de cifra de afaceri si structura totala a veniturilor companiei cu activitate pe internet, prezenta inclusiv �n afara granitelor Rom�niei.

Neogen SA si MediaPro Interactiv au anuntat astazi ca au batut palma pentru un parteneriat exclusiv de v�nzare de publicitate pe prima pagina (home page) a site-urilor din portofoliul Neogen.

Legat de parteneriatul cu MediaPro Interactive, si motivul semnarii acestuia, Fusu afirma, pentru AdPlayers, ca ��n primul r�nd reprezinta o decizie strategica: dupa o tatonare de c�teva luni a pietei de publicitate de tip brand, cumparata de marii advertiseri prin agentii, am constientizat ca punctul nostru forte nu este v�nzarea catre acestia, ci dezvoltarea de produse accesate automatizat de catre clienti�.

�De aceea am ales sa externalizam "primele pagini" catre MediaPro Interactiv, pastr�nd "grosul afisarilor" pentru a le vinde direct, prin sistemul nostru de publicitate, platit per click�, adaga executivul Neogen.

Directorul Neogen mai aduce ca argumente compatibilitatea �ntre cele doua companii, dar si �ncrederea �n seful MediaPro Interactive: ��n al doilea r�nd, exista o compatibilitate �ntre grupul MediaPro, care-i axat pe site-uri de continut, si Neogen, axat pe servicii. Si nu �n ultimul r�nd, Orlando (Nicoara n.r.) ramane cel mai bun din Rom�nia �n ce priveste v�nzarea de publicitate online.�

Vorbind despre proiectele viitoare ale Neogen, directorul general al companiei afirma ca �Neogen.ro va deveni un homepage personalizabil unde-ti vei putea pune feeduri RSS de la orice site de continut din Rom�nia, plus alte instrumente utile.. Nu mai are nimeni un astfel de produs �n Rom�nia, speram sa devina un hit�.

iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: