(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, aniverseaza 3 ani pe piata de publicitate de profil, anunta o comunicare a companiei. Potrivit sursei, Indoor a intrat pe piata in 2004, iar in aprilie 2006 s-a alaturat trustului MediaPro.
Conform reprezentantilor sai, reteaua Indoor Media este formata din peste 75 de cluburi de fitness premium ceea ce asigura o acoperire de 85% in salile din Bucuresti, la care se adauga, o retea formata din peste 110 locatii in mediul universitar - camine si corpuri de invatamant, si doua dintre cele mai importante cinematografe din Bucuresti - Hollywood Multiplex Bucuresti Mall si CinemaPRO ce completeaza portofoliul cu inca 11 locatii.
Ca mijloace de expunere compania foloseste pe langa cele peste 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV - o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe.
Compania are ca obiectiv sa ofere mai mult decat simple spatii publicitare, venind in sprijinul clientilor cu proiectele speciale neconventionale care sa completeze campaniile de panotaj. info[at]adplayers.ro