(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Pe vreme de criza, un brand local fondat de Mariana Braescu, Practic in Bucatarie, aduce in prezent bani editorului multinational Burda din nu mai putin de 7 publicatii. Burda Romania intra pe piata incepand din luna octombrie cu doua noi titluri: trimestrialul „Practic Sanatate”, si cu lunarul Practic Integrame.
Cu o distributie nationala, Practic Sanatate va avea 98 pagini (94+4 coperta), un pret de 2.99 lei, si va fi tiparita in 40.000 de exemplare, iar Practic Integrame va intra pe piata cu 20.000 exemplare, si un pret de 2,99 lei.
Cele doua publicatii se alatura unei familii de reviste din care mai fac parte in acest moment: Practic in bucatarie (330.000 exemplare), Practic idei pentru casa, gradina si apartament (75.000 exemplare), Carticica Practica (115.000 exemplare), Draga mea pentru copii (75.000 exemplare), Practic SUDOKU (30.000 exemplare).
„Cele doua titluri isi propun sa intareasca pozitia brand-ului „Practic”, din portofoliul Burda Romania” a afirmat despre Adina Gheorghe (foto, dreapta), director de marketing la Burda Romania, si protagonista unei sedinte foto pentru coperta „Practic Sanatate” oarecum „intamplatoare”, dupa cum apreciaza insusi executivul.
Potrivit oficialului de marketing, cele doua titluri intra in segmentul revistelor pentru femei din portofoliul editorului, iar vanzarile de publicitate sunt coordonate de Cristina Ivanovici, managerul de vanzari din cadrul diviziei. Pretul unei pagini de publicitate in Practic Sanatate este de 4.000 EUR, iar in Practic Integrame de 2,800 EUR.