Incepand din 5 ianuarie 2009, cotidianul de publicitate, marketing si media AdPlayers internalizeaza vanzarile de publicitate online, pe care le va reprezenta direct pe piata de media, independent sau la pachet cu serviciile proprii de comunicare interactiva – AdPlayersProfile, AdPlayersWork si AdPlayersJob.
„Cresterea investitiilor in comunicarea pe Internet si pozitionarea AdPlayers ca singurul cotidian media independent de stiri si analize din marketing si comunicare cu continut exclusiv propriu, ne-a determinat sa punem la dispozitia companiilor de media si de publicitate nu numai serviciile de comunicare interactiva proprii din seria AdPlayersProfile, AdPlayersWork si AdPlayersJob, ci si pachete de expunere continand campanii de promovare online", motiveaza decizia internalizarii vanzarilor Iulian Toma (foto), Managing | Editorial Director, AdPlayers.
"Nu in ultimul rand, vrem sa multumim regiei de publicitate Boom de la Netbridge pentru sprijinul acordat in ultimii doi ani in promovarea si reprezentarea noastra exclusiva pe piata de media si publicitate”.
Astfel, pe langa serviciile proprii ale cotidianului online, companiile de media si de publicitate vor avea posibilitatea de a comunica pentru investitorii in publicitate pe care ii reprezinta, accesand publicul AdPlayers interesat de stiri si analize din marketing si comunicare si prin intermediul campaniilor pe Internet. AdPlayers va continua colaborarea pe diverse proiecte de comunicare inclusiv cu regia de publicitate Boom, de la Netbridge, companie cu care a derulat in ultimii doi ani si jumatate un parteneriat in regim de exclusivitate.
„Internalizarea vanzarilor unui singur website inseamna inca un furnizor pentru agentiile de media, lucru care implicit se traduce in costuri mai mari pentru acestea intr-o perioada in care nici o companie nu cred ca isi doreste acest lucru", afirma Valentin Oeru (foto), Director Executiv, Boom, regia care reprezenta exclusiv vanzarile de publicitate online. "Prin urmare nu recomandam niciunui publisher aceasta miscare, ci sa apeleze la regiile de vanzari online specializate. In cazul AdPlayers, legatura directa cu piata de publicitate ar putea reprezenta o scurtatura eficienta insa doar pentru campanii online directe ale unor jucatori activi in servicii de marketing si comunicare, companii ce nu apeleaza in multe cazuri la un mix complex de media online. De aceea Boom va continua reprezentarea marilor investitori in comunicare in AdPlayers, de aceasta data neexclusiv”.
Lansat pe piata online romaneasca la inceputul anului 2005, cotidianul de publicitate, marketing si media AdPlayers este singurul canal media independent de stiri si analize din marketing si comunicare, avand continut editorial exclusiv propriu. Cu o audienta de 35.000 vizitatori unici pe luna si 100.000 pagini vizitate, potrivit trafic.ro, AdPlayers completeaza continutul editorial al cotidianului, cu servicii proprii de comunicare interactiva pentru cititori - AdPlayersPROFILE, AdPlayersWORK si AdPlayersJOB.
Administrate chiar de catre companiile care acceseaza aceste sectiuni de continut, serviciile interactive proprii ale cotidianului genereaza informatii, ale caror management si actualizare aduc in continutul AdPlayers informatii la zi privind profilul si portofoliul de produse si serviicii ale unor jucatori relevanti in industria de marketing si comunicare: companii (agentii) de publicitate, companii de media sau de marketing direct si comunicare interactiva, companii de evenimente, editori si companii de media & entertainment.