Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO
Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013.
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
Productia publicitara, Tipografii, Producatorii de echipa,mente, Agentiile de publicitate si Centrele de Copiere sunt cel mai bine reprezentate in profilul demografic al vizitatorului
Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
„Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
Robert Buta vine la PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde va prezenta cele trei directii de productie pe care compania lucreaza in acest moment, si anume printul digital direct pe poliester, printul digital in domeniul home&deco si printul digital pe fibre naturale.
Cu 18 ani de experienta in tehnologii de print, Ioan Balasa, director general la Mons Medius Investments vine la PrintTex sa vorbeasca despre integrarea printului digital pe textile in fluxuri de productie industriale in domeniul modei
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Kassaei si echipele pe care le-a condus au adus retelei DDB peste 8.000 de premii nationale si internationale, la care se adauga peste 250 de Lei la Cannes Lions.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: