1,230 de vizitatori in prima zi la Print & Sign 2015
  Productia publicitara, Tipografii, Producatorii de echipa,mente, Agentiile de publicitate si Centrele de Copiere sunt cel mai bine reprezentate in profilul demografic al vizitatorului
"Romania creste repede si recupereaza decalajele" Mike Horsten, GM Marketing, Mimaki Europe B.V
 Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat  printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
"Piata inca nu intelege printul digital pe textile" Robert Buta, Rofobit, explica la Print & Sign
Robert Buta vine la  PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde   va prezenta cele trei directii de productie pe care compania lucreaza in acest moment, si anume printul digital direct pe poliester, printul digital in domeniul home&deco si printul digital pe fibre naturale.
Printul digital pe textile trece la productia industriala in moda. Demostratia la PrintTex.
Cu 18 ani de experienta in tehnologii de print, Ioan Balasa, director general la Mons Medius Investments vine la PrintTex sa vorbeasca despre integrarea printului digital pe textile in fluxuri de productie industriale in domeniul modei
"Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ" la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
8.000 de premii si 250 Cannes Lions. Amir Kassaei, seful creatiei DDB, vine la London International Awards
  Kassaei si echipele pe care le-a condus au adus retelei DDB peste 8.000 de premii nationale si internationale, la care se adauga peste 250 de Lei la Cannes Lions. 
Premii de 750 de euro pentru jurnalism pe teme de viata privata si protectia datelor personale
 Jurnalistii din presa scrisa, audiovizuala sau online, jurnalistii independenti, bloggerii sunt invitati sa trimita pana in data de 15 august articole de presa care documenteaza incalcari ale dreptului la viata privata sau ale regimului datelor cu caracter personal.
PR, CSR
Copiii Deltei ne-au lasat Dunarea mai curata. Ne-au strans 2.500 de saci de deseuri.
  Copiii Deltei ne-au facut Dunarea mai curat. Peste 300 de copii din 7 localitati de pe malul Dunarii au participat pe 29 iunie la cea mai mare actiune de ecologizare de-a lungul fluviului, pentru cea de-a 11-a sarbatorire a Zilei Dunarii
Desant cu masini de tipar din Germania pe frontul Print & Sign 2015
  Cele mai recente echipamente din industria de print si semnalistica prezente la renumitul targ de profil Fespa 2015 din Germania sunt anuntate deja la Print & Sign 2015, ce va avea loc in perioada 8 si 11 septembrie a.c. la Romexpo
 
PUBLICITATE: