Packaging romanesc premiat si la Pentawards 2015
Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la  INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO
Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
  Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Cotidian de targ tiparit in 800-1.000 exemplare. Lunarul Print Magazin face Print & Sign Daily.
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
1,230 de vizitatori in prima zi la Print & Sign 2015
  Productia publicitara, Tipografii, Producatorii de echipa,mente, Agentiile de publicitate si Centrele de Copiere sunt cel mai bine reprezentate in profilul demografic al vizitatorului
"Romania creste repede si recupereaza decalajele" Mike Horsten, GM Marketing, Mimaki Europe B.V
 Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat  printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
"Piata inca nu intelege printul digital pe textile" Robert Buta, Rofobit, explica la Print & Sign
Robert Buta vine la  PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde   va prezenta cele trei directii de productie pe care compania lucreaza in acest moment, si anume printul digital direct pe poliester, printul digital in domeniul home&deco si printul digital pe fibre naturale.
Printul digital pe textile trece la productia industriala in moda. Demostratia la PrintTex.
Cu 18 ani de experienta in tehnologii de print, Ioan Balasa, director general la Mons Medius Investments vine la PrintTex sa vorbeasca despre integrarea printului digital pe textile in fluxuri de productie industriale in domeniul modei
"Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ" la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
8.000 de premii si 250 Cannes Lions. Amir Kassaei, seful creatiei DDB, vine la London International Awards
  Kassaei si echipele pe care le-a condus au adus retelei DDB peste 8.000 de premii nationale si internationale, la care se adauga peste 250 de Lei la Cannes Lions. 
 
PUBLICITATE: