"Publicitate de 20.000 EUR, cu toate lifturile va rog!"
La un an de reclama in lift, Tudor Maxim, Managing Director la Elevate Media, companie ce promoveaza publicitatea in lift, estimeaza ca a rulat 70.000 RON
Starlink se bate cu coruptia
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
River Woods colectia Graffiti BBDO
Noua colectie de printuri pentru sezonul primavara – vara 2006 a urcat pe scena cu executiile "Mother", "Young Man" si "Prince Albert"
Univer "alege gustul" Imager
"Gustul" campaniei  de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
"Singurul mod in care iti iei bilet la EFFIE Awards Romania"
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in  publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
Leo Burnett boteaza pentru Catavencu
Agentia  a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Bergenbier Q-Pack Next Generation merge pe un plus de 10%
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"
"Travestitul" Graffiti BBDO seduce HAT
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
"Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie", a declarat Dan Moraru, Managing Director, Graffiti BBDO la preluarea conducerii departamentului de creatie
Cohn & Jansen - Ashley "la registru"
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
 
PUBLICITATE: