(AdPlayers, Iulian Toma)
Chiar daca toata lumea are gura cusuta privind descalificarile sau componenta panelurilor de jurizare la Effie Awards Romania 2010, AdPlayers a incercat sa afle daca festivalul are cazuri scoase din concurs, dupa inscrieri.
Intrebat daca poate furniza informatii privind numarul de intrari descalificate in concursul din acest an, Narcis Horhoianu (foto) de la Procter & Gamble, Presedintele Comitetului de Organizare Effie Awards Romania, a afirmat pentru AdPlayers ca nimeni nu are voie sa vorbeasca despre Effie si cazurile descalificate decat dupa dezvaluirea rezultatelor la Gala de Premiere de joi seara.
„Toata lumea a semnat un agreement pentru confidentialitatea informatiilor”, a spus Horhoianu, subliniind confidentialitatea informatiilor cu care membrii juriului au intrat in contact. Potrivit oficialului Effie, punctajul final al cazurilor va fi cunoscut doar de Presedintelui Juriului, de reprezentatul companiei Deloitte si de doi reprezentanti ai Millenium Communications, organizatorului Galei Effie, care va asigura si proiectia cazurilor la festivitatea de premiere.
Invocand aceleasi clauze de confidentialitate, Presedintele Comitetului de organizare Effie Awards 2010 nu a dezvaluit AdPlayers nici componenta panelurilor de jurizare. Evaluarea cazurilor inscrise la Effie 2010 a inceput in dimineata zilei de marti, intr-o prima etapa a procesului de evaluare, iar incepand cu orele 16:00 a inceput a doua evaluare, cu a doua parte a juriului. Membrii si Presedintele Comitetului de organizare nu au avut voie sa jurizeze.
Printre cei pe care AdPlayers i-a vazut la a doua etapa de jurizare se numara Daniel Gavrila (Glue ), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Eusediu Margasoiu ( The Network), Sorin Popescu (Next Advertising), Afrodita Blasius (Bridge Communications), Mircea Kivu (Mercury Research), Stefan Chiritescu (APG), Felix Tataru (GMP) si altii.