(AdPlayers.ro Iulian Toma)
Business Publishing Group (BPG), editorul revistelor Piata, Pharma Business, Food & Bar si Modern Buyer, estimeaza in jur de 300 de participanti la conferinta Medical Forum, organizata de revista Pharma Business, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Andreea Ranja, Marketing Manager al BPG.
Evenimentul are loc pe parcursul zilelor de ieri si astazi (7 si 8 mai), la Bucuresti, sub patronajul Societatii Nationale de Medicina Familiei din Romania, prima editie a conferintei desfasurandu-se la Hotel Ramada Bucharest Parc, Sala Terra Grand Ballroom, Bd. Poligrafiei, nr. 3-5, Sector 1.
Medical Forum dureaza 2 zile, iar temele aflate in dezbatere abordeaza probleme importante pentru intreg sistemul de medicina primara: rolul medicinei de familie in reducerea costurilor spitalicesti, criterii de evaluare a calitatii in practica medicinii de familie, rolul educativ al medicului de familie, combatant de prima linie.
Temele stiintifice sunt sustinute de reprezentanti ai Comisiilor de Sanatate Publica ale celor doua Camere ale Parlamentului, ai Ministerului Sanatatii, ai Colegiului Medicilor din Romania, ai Facultatilor de Medicina si ai Societatii Nationale de Medicina Familiei. Manifestarea este creditata EMC, iar la lucrarile ei sunt asteptati 200 - 300 de medici si presedinti ai filialelor SNMF din intreaga tara.
Evenimentul ii are ca parteneri pe: GSK, Bayer Schering Pharma, Bayer HeathCare Consummer Care, Johnson& Johnson, Solvay Pharma, Dr' Reddys, Romastru, Torrex Chiesi, Banca Transilvania, Medcor, Segas. Sustinut si de AdPlayers, printre partenerii media ai evenimentului se mai numara Business Standard, Hotnews, postul de radio Romania Actualitati si altii.