eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017

Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio

adplayers. info

eJobs Group, compania care detine platforma de recrutare online ejobs, porneste o noua campanie de brand sub sloganul #RezolutiiHappy, prin care isi propune sa dea voce rezolutiilor de inceput de an ale romanilor.

Ideea campaniei a pornit de la un studiu realizat la inceputul anului 2017 de catre compania americana Statistic Brain Research, care indica faptul ca peste 50% dintre intervievati renuntau la rezolutiile lor dupa cel mult 6 luni. Plecand de la rezultatele cercetarii, eJobs si-a propus sa mute clasicele rezolutii de inceput de an intr-un registru distractiv si ii provoaca pe oameni sa schimbe ceva in fiecare zi pentru a-si transforma rezolutiile in realitate.

“Mi-ar placea sa ii facem pe oameni mai constienti de importanta fericirii lor la locul de munca. Este, pana la urma, locul in care petreci o buna parte din zi. Ar fi bine sa fii happy si la job, nu doar in timpul liber” explica Laura Chiculita, chief marketing officer, eJobs Group.

“Rezolutiile sunt modul, deja traditional, prin care fiecare dintre noi isi seteaza la inceput de an obiective si ambitii noi. Daca sunt realiste sau aspirationale conteaza mai putin, importanta fiind masura in care reusim sa le indeplinim. Conceptul de #RezolutiiHappy este primul pas din 2017 pentru cresterea nivelului de fericire in Romania, o continuare a demersului strategic #HappyLaJob lansat alaturi de eJobs” afirma Ioana Barbu, chief marketing officer, 4ideas Digital Agency. 

„Campania #RezolutiiHappy transmite cu umor, prin intermediul unei platforme creative si optimiste, construita dupa cele mai bune practici de digital user experience, ca micile alegeri sincere si asumate pe care le facem ne pot conduce spre o viata traita cu zambet si pasiune. Și spre un job din ce in ce mai aproape de obiectivele si potentialul nostru”.

Prima campanie din acest amplu demers a debutat in toamna anului trecut cu un sondaj care a masurat cat de fericiti sunt romanii la job. Peste 123.000 de romani, atat angajati, cat si antreprenori, directori de companii sau bloggeri din toata tara au raspuns in perioada octombrie-noiembrie la intrebarile sondajului, iar 61% dintre acestia s-au declarat #HappyLaJob.


Mai mult in Conturi, 


PUBLICITATE: