AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
O noua "Bursa de Marfuri" pentru comunicare, creativitate si vizual
Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
Gavrila & Asociatii porneste "centrale cu spirit german"
Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa
DDB Bucuresti a tras 5 Discovery Vodca in Norvegia
Agentia a descoperit spiritul nordului pentru Prodal chiar la el acasa, inregistrand dialogurile din spoturile TV cu doi celebri animatori de radio din Oslo
Zapp 500 Anytime nu are o idee creativa
Cel putin asa spun chiar creativii de la Gavrila & Asociatii care ofera si " 5 argumente" pentru a "sustine" acest lucru
TV
Flugtag a fost cel mai laborios proiect Red Bull pentru Headvertising
"Tot ce lucram aici este supervizat de Karstner & Partners, agentia lui Red Bull Worldwide" spune Serban Alexandrescu, Creative Director al agentiei de publicitate
Romanii au spart toba Golden Drum
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Romexpo gazduieste PRINT SHOW si ADVERTISING SHOW 2005
Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
Headvertising a dat aripi "Red Bull Flugtag Romania 2005"
Evenimentul de la Bucuresti in care au sarit in Dambovita cele mai traznite aparate de zbor a avut un varf de 30.000 de spectatori si un trafic total estimat de 80.000 oameni
Sanoma Hearst Romania face saptamanal "Bine pentru mine"
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
 
PUBLICITATE: