Prima promotie SMS simultan in Romania si Republica Moldova
 Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
  “Nu dorim sa comentam pe seama zvonurilor ", au mai afirmat oficialii de comunicare Vodafone, contactati de catre AdPlayers, in seara zilei de joi (13 mai)
OMD despre pierderea Vodafone: "Nu am primit nimic oficial"
  „Avem un contract global. Pana in momentul in care nu primim o informatie oficiala nu putem comenta   zvonuri”, a declarat Cristian Mucichescu, Managing Director la OMD pentru AdPlayers, intrebat daca agentia de media a pierdut contul
Licitatie de PR pentru 20-25 mii EUR Hasbro (Monopoly, Transformers) castigata de Lowe PR
  Agentia de relatii publice Lowe PR lanseaza compania americana Hasbro in Romania
Proiect transmedia B1 TV, Evz, Capital si online, pentru Festivalul de Film Cannes 2010
 Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in   audio-video, cat si presa scrisa si online
Intreg contul de comunicare ING este administrat de Zenith Media - servicii de media, Cap – servicii de creatie, si Publicis – servicii de comunicare pe Internet (mai putin pentru aceasta campanie)
Publicis Romania a castigat contul de creatie Stejar (Ursus Breweries)
 Estimat de AdPlayers la 400.000 – 500.000 EUR pe an, fostul cont de creatie Next Advertising intra in portofoliul Publicis dupa o licitatie de publicitate la care au participa mai multe agentii
Plus de peste 2,5 Milioane EUR la Divizia TV Intact, pe primele 3 luni din 2010
  Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a avut pe primul trimestru din 2010 o cifra de afaceri de 14,5- 15 Milioane EUR, in crestere de la aproximativ 12-12,5 Milioane EUR, cat a inregistrat pe primele trei luni din 2009
Bergenbier a pompat in Ziua Barbatului intre 700.000 si 800.000 EUR
 Producatorul m arcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget total de 700.000 - 800.000 EUR
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie   de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000 EUR, din cei aproximativ 700.000 cat ar putea fi bugetul marcii in acest an, creatia fiind semnata de Graffiti BBDO pentru alti 70.000-90.000 EUR
 
PUBLICITATE: