Licitatiile Scandia Food au ales 4 agentii: Papaya, Graffiti BBDO, GMP si Gavrila si Asociatii
  Alaturi de Papaya si Graffiti BBDO, care au castigat conturile de creatie Scandia Sibiu, respectiv Pate Bucegi si Sadu, agentiile GMP si Gavrila si Asociatii au fost selectate la sfarsitul anului trecut pentru creatia campaniilor de comunicare ale noilor marci pe care compania Scandia Food le va lansa in acest an
Pitch de creatie de sute de mii de euro pe an la Domo
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?
300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Licitatia Romtelecom stopata, si nereluata. Cine si ce asteapta?
 Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
Winston a plecat de la TBWA. JTI a ales Publicis
  Estimat de AdPlayers la un buget de cateva sute de mii de euro pe an, contul Winston a plecat de la TBWA la Publicis, in urma unei licitatii
Licitatie Peugeot, castigata de Propaganda
Potrivit unor surse din piata in licitatia de creatie si strategie Peugeot au mai participat, printre altii, agentiile de publicitate ADDV Euro Rscg si Brandstalk
Premiata de ReBrand100, repozitionarea Galador a avut buget de 20-30 Mii EUR
Estimata de surse AdPlayers la 20.000 - 30.000 EUR repozitionarea Galador a fost premiata pentru eficienta. „ReBrand (...) premiaza eficienta unui proces de branding”, a afirmat Dochita Zenoveiov, MD, Seed Consultants, agentia autoare a proiectului de rebranding
350 - 400 Mii EUR Nescafe, cu McCann Erickson, MRM Worldwide, Zenith Media si Syscom Digital
 Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie &   comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Pitch de lansare Unilever cu 3 agentii, la Neon Entertainment
 Din informatiile AdPlayers, la licitatia finalizata in ianuarie au mai participat Graffiti BBDO si Bridge Communication
20-30 Mii EUR La Redoute in contul Lowe PR
Dupa o licitatie castigata anul trecut, parteneriatul a fost extins anul acesta si va include tool-uri noi, cu focus pe comunicarea brandului in zona de media relations si servicii de PR online
 
PUBLICITATE: