adplayers. Iulian Toma
Lantul de magazine Altex investeste 1 milion de euro in noua campanile de imagine, dupa cum au declarat oficialii de comunicare ai companiei. “Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare Altex, despre bugetul campaniei “Viata este despre…”.
Cu o creatie semnata de Papaya si media administrate de Initiative, noua campanie vrea sa raspunda la intrebarea de ce produsele Altex au cel mai mic prêt din Romania si isi propune sa convinga publicul ca nu ceea ce vinde este mai important. Noul mesaj de imagine spune ca adevarata valoare este acolo unde romanii utilizeaza produsele Altex ca sa traiasca, sa-si hraneasca familia, sa si-o protejeze, sa le fie mai bine.
“Prin noua abordare incepem o noua calatorie, in care relatia companie – client devine una personala, de la om la om. Tehnologia ne permite in ziua de azi sa escaladam toate obstacolele in comunicarea dintre noi", a declarat Dan Ostahie, Presedinte si CEO ALTEX Romania, care isi motiveaza directia comunicarii
“Suntem convinsi ca noua linie de comunicare va aduce un plus de emotie si memorabilitate brandului si va plasa ofertele Altex mult mai aproape de nevoile clientilor” afirma reprezentantul de comunicare Altex.
Potrivit reprezentantilor Altex, noua imagine adauga o dimensiune emotionala comunicarii axate pe pretul cel mai mic din Romania si serviciile cu valoare adaugata. Campania pune pe primul loc oamenii si emotia momentelor simple pe care acestia le traiesc alaturi de cei dragi, in fiecare zi.
Conform sondajului Sondajul Best Buy Award Survey 2013/2014 derulat de organizatia elvetiana ICERTIAS utilizatorii din Romania au ales ALTEX drept lider al sectiunii electro-IT pentru cel mai bun raport calitate-pret in categoriile electrocasnice pentru bucatarie si electronice.
Mai mult in Conturi