Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
Luni, 08 Februarie 2021

 

Unilever lanseaza in Romania cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.

Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.

AdPlayers. info

Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, anunta compania. Cu o istorie impresionanta, Lifebuoy este primul sapun antibacterian din lume, lansat in Marea Britanie si Irlanda in 1894, cand bolile si epidemiile erau o amenintare constanta.

Disponibil in peste 60 de tari, in prezent, Lifebuoy este cel mai vandut sapun antibacterian din lume, fiind dupa un calcul Unilever conform datelor raportate de Nielsen pe baza volumului de vanzari raportat la piata (aprox. 40 de tari) in segmentul de produse de igiena a pielii.   

Campania de comunicare prin care Lifebuoy s-a lansat in Romania - Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy - se desfasoara pe parcursul intregului an si cuprinde mai multe componente si canale de comunicare: spoturi comerciale in mediul online si TV, parteneriate cu specialisti si autoritati din domeniul sanatatii pentru a sublinia importanta si impactul unei igiene corespunzatoare a mainilor, comunicare pe teme legate de igiena mainilor si implicarea unor lideri de opinie din domenii diferite (parenting, lifestyle, travel, food, beauty), in calitate de ambasadori ai brandului.

“Campania Lifebuoy nu vorbeste doar despre igiena corecta a mainilor. Am plecat de la insightul potrivit caruia oamenii abia asteapta sa isi reia micile placeri ale vietii, sa iasa din casa in siguranta, sa reinceapa sa calatoreasca. Cu totii ne dorim sa ne bucuram mai mult de viata, sa avem experiente reale de libertate, de relaxare si emotii pozitive. Exact acesta este mesajul pe care il comunicam prin lansarea in Romania a brandului Lifebuoy. Trebuie sa reincepem sa traim in aceasta noua normalitate si sa ne bucuram mai mult, respectand in acelasi timp toate masurile necesare de preventie, incepand cu o igiena corespunzatoare a mainilor” a declarat Monica Tamas, Director de Marketing Beauty & Personal Care, Unilever South Central Europe.



Utilizarea dezinfectantilor pentru maini a crescut cu 110%. Frecventa spalarii pe maini s-a dublat.

Dezvoltarea campaniei a fost sustinuta si de un studiu de piata legat de comportamentul si obiceiurile populatiei in ceea ce priveste igiena mainilor, realizat de Unilever in luna decembrie 2020. Potrivit acestuia, desi utilizarea dezinfectantilor pentru maini a crescut cu 110% in timpul pandemiei, iar frecventa cu care se spala pe maini s-a dublat (peste 8 ori pe zi in prezent), cei mai multi dintre romani inca nu sunt constienti ca durata de 20 de secunde pentru spalarea mainilor, recomandata de specialisti, are o importanta capitala.

Cercetarea privind comportamentul romanilor in ceea ce priveste igiena mainilor a fost realizata pe platforma Ipsos, digital, pe un esantion de 800 respondenti, barbati si femei, cu varste cuprinse intre 18 si 55 ani, cu o marja de eroare de +/- 3,5%.

Gama Lifebuoy cuprinde diverse produse de igiena a mainilor – sapun antibacterian lichid, sapun antibacterian solid si geluri igienizante – in mai multe formate de ambalaj si pentru mai multe tipuri de nevoi; pentru inceput pe piata din Romania sunt disponibile cele doua tipuri de sapun antibacterian lichid Lifebuoy Total si Lifebuoy Mild Care, in variantele de 250 ml, precum si geluri igienizante, urmand ca portofoliul sa fie completat pe parcursul anului si cu alte variante si formate.


Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: