Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Joi, 12 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Divizia GMP PR gestioneaza comunicarea corporate si de brand pentru Toyota. Oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca in licitatie au participat 3 agentii.

“Primul pas al colaborarii dintre Toyota si GMP PR, organizarea evenimentului de lansare a modelului Auris, a fost un succes care ne-a convins pe deplin ca am facut alegerea potrivita”, a declarat Ioana Marinescu, Toyota Romania.

Potrivit agentiei, GMP PR va dezvolta strategia de comunicare, va oferi consultanta si servicii de media relations. Colaborarea a inceput cu evenimentul de lansare a celui mai nou model Toyota, Auris, care a avut loc la finalul lunii martie.

“ Ne-am dorit mult sa castigam acest cont, fiindca avem expertiza necesara si, nu in ultimul rand, fiindca Toyota este unul din brandurile noastre preferate”, a spus Ioana Manoiu, Director GMP PR.

„Odata cu cresterea pe piata romaneasca, Toyota are nevoie de o strategie de comunicare coerenta si de o prezenta constanta in media”, a mai adaugat Ioana Marinescu de la Toyota romania. “Suntem convinsi ca GMP PR ne va propune cele mai bune solutii in acest sens, avem incredere in experienta, expertiza si nu in ultimul rand in creativitatea lor”.

AdPlayersFile

Potrivit reprezentantilor sai, GMP PR ofera toata gama de servicii de PR (consultanta, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare interna, organizare de evenimente) companiilor din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG.

Printre clientii agentiei se numara Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever.


PUBLICITATE: