Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 
Spor Rebranding
Agentie: Graffiti BBDO


adplayers. info

La 15 ani de la lansare, SPOR imbraca haine noi si se prezinta in fata consumatorilor, procesul de rebranding fiind asigurat de compania Graffiti BBDO. Conform responsabililor de comunicare ai marcii, noul design inspira energie, curaj, vitalitate si incredere. Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.

„Schimbarea imaginii a venit ca un pas natural, Policolor fiind unul dintre cei mai inovativi producatori din piata de lacuri si vopsele. Noul design consolideaza mesajul de credibilitate si expertiza construit in cei 15 ani de SPOR. In acelasi timp, ambalajul inspira vitalitate, energie, iti da o stare de bine intr-un mod foarte carismatic”, a declarat Alexandra Rusu, senior marketing manager Policolor.

Noul design aduce in prim plan culori, fonturi si elemente grafice care inspira vitalitate si energie, acestea fiind integrate in aspectul ambalajelor de produs. Prin forta culorii, noul ambalaj transmite simplu un mesaj relevant si clar despre brand si beneficiile lui. Astfel, sunt evidentiate avantajele competitive: alb premium, aplicare usoara, fara stropire, superputere de acoperire, nuantare computerizata cu IRIS ColourSystem.

 Mai mult in Branding, Rebranding, Licitatii


PUBLICITATE: