PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Retailerul autohton de incaltamainte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events Communication sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate.

Responsabilii de relatii publice nu au facut public bugetul investit in comunicare. Estimat de surse adplayers la 15-20 Mii de euro pe an, contul presupune strategie de media relations, comunicare corporate, proiecte speciale, evenimente, activari in store si social media.

„Vom continua pozitionarea pe piata romaneasca de retail consolidand astfel  brand-ul  construit pe parcursul celor 15 ani de prezenta in Romania. De aceea, am ales un partener de comunicare care sa inteleaga business-ul nostru si sa comunice creativ si relevant povestea IL PASSO” a declarat Anca Buzatu, Marketing Coordinator, IL PASSO.

Reteaua de IL Passo este alcatuita din 14 magazine Il PASSO, 3 magazine Tamaris si 2 magazine Staccato prezente in  Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj, Brasov, Timisoara, Craiova si Ploiesti. Reteaua de distributie este completata de outlet-ul din Fashion House Militari si de magazinul online lansat in anul 2011.

„Este o mandrie sa lucram pentru o companie romaneasa puternica avand 3 branduri sonore. Acest parteneriat inseamna pentru noi o reconfirmare a competentelor noastre in comunicare corporativa si de brand”, spune Raluca Zamfir, Managing Partner, RAN Events.

Despre agentie, in Profilul RAN Events

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: