Campanie de sfarsit de an Philips PerfectCare cu Ogilvy & Mather. Agentia de publicitate pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Potrivit autorilor, studiile de piata mentioneaza calcatul ca fiind pe ultimul loc in activitatile casnice, iar imaginea cosului de rufe plin a ajuns sa echivaleze cu ore lungi petrecute in fata mesei de calcat. Pornind de la insight-ul ca multe dintre consumatoare au chiar porecle pentru mormanele de rufe de acasa, echipa Ogilvy&Mather a conceput o campanie de comunicare pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Imaginea transformata in monstrulet a cosului de rufe, atat de cunoscuta femeilor, devine instant un element puternic de relationare cu produsul. Abia atunci acesta devine relevant, iar functiile lui devin cu adevarat interesante. Publicul nostru ajunge, astfel, sa decodifice atat mesajul campaniei cat si produsul in sine, prin cel mai valoros canal - cel al experientei personale." declara Adrian Diac, senior copywriter Ogilvy&Mather.
Daciana Tulpan, Marketing Manager Floor Care and Garment Care Consumer Lifestyle South East Europe subliniaza garantia produselor. „ Philips garanteaza calitatea produselor sale. De aceea, daca achizitionezi o statie de calcat PerfectCare in perioada 1 Noiembrie - 31 Decembrie si aceasta nu se ridica la inaltimea asteptarilor tale, poti cere returnarea banilor in maxim 60 de zile”.
Eroii campaniei Mad Mix, Ugly Jean si Dirty Shirtydin gospodariile cu copii sau ale oamenilor de busuiness sunt starurile mototolite ce pun in evidenta caracteristicile produsului. Impreuna, cele trei creaturi sifonate apar in componentele principale ale campaniei, manifestandu-se atat in mediul digital, cat si in-store si off-line, iar consumatorii pot interactiona cu monstruletii si sub forma unor jucarii de plus.
Mai mult despre Ogilvy&Mather
Mai mult in Conturi