Imediat dupa inceperea colaborarii dintre M Car Trading – Distribuitor General Mitsubishi Motors in Romania si Punct Advertising, s-au derulat primele doua campanii dezvoltate strategic si creativ de catre echipa agentiei de publicitate.
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie. Aceasta colaborare va acoperi activitatile de comunicare de brand precum si activitati de BTL, DM si interactive communication.
Mitsubishi Colt si Outlander au fost prezentate publicului prin doua campanii integrate care au ca obiectiv consolidarea imaginii de brand pe o piata extrem de activa. Pentru campania “Play Colt” echipa Punct propus o redefinire a grupului tinta astfel incat oferta speciala Mitsubishi Colt sa aiba un impact cat mai mare.
Mesajul esential a fost generat in urma unei cercetari calitative realizate de departamentul de strategie, care a intervievat proprietari de Mitsubishi Colt. Acestia au raspuns unui chestionar axat pe satisfactia la volanul unui Colt. Campania este sustinuta printr-un mix de media care are in vedere principalele obiceiuri de consum media ale publicului tinta.
Echipa agentieid e publicitate care a contribuit in campanie a fost formata din Irina Petrovici–Copywriter, Eliza Marin–Art Director, Cristina Stoica–Account Manager, Ioana Ispas–Account Executive, Cristina Oncescu–Head of Planning. Echipa Mitsubishi: Ana Maria Matei-Director Marketing, Ioana Ionescu-Specialist Marketing.
/ PROFILE Punct Advertising:
Infiintata in 1998, Punct Advertising este agentia de publicitate care asigura servicii de advertising development, creative communication, brand experience, media exposure, field & event marketing pentru mari companii nationale si multinationale. Printre clientii si marcile cu care lucreaza agentia se numara Alpha Leasing, Aviva, Dacia, Dero, Dr.Oetker, Hellmann’s, Panasonic, Rexona, Sunsilk.